2009. november 3., kedd

Egyes álmok valóra válnak...

Ma voltunk a doktor néninél:)
Olyan izgatott voltam, voltunk...alig vartam, hogy újból lássam a kis drágát...Az első dolog amit megláttam az az volt, ahogy a szive ver, aztán pedig megmondták a jó hirt: egész biztos hogy KISLÁNY lesz!!!
Nagyon örülök neki, de annak még jobban, hogy minden rendbe van és teljesen normálisan fejlődik, végülis is ez a fontos!!!
Már vettem egy pár baba holmit és nem tudok eltelni velük, van amikor egy nap kétszer is háromszor is kipakolom őket és már nagyon várom, hogy felöltöztessem a kislányomat:)
Jaj, elfelejtettem mondani, hogy már a név is megvan, (persze ez még nem biztos):
Veres Aliz Anna. Árpi szeretné ha az én nevemet is örökölné:)
Még olyan sok van márciusig:(...

7 megjegyzés:

  1. ohhh, dde orulok, egesz este vartam hogy irj. gyonyoru szep neve lesz. imaban beszelgettem ma rolatok Istennel, meg hajnalban is, amikor megebredtem. puszillak, orvendek, hogy egeszsegesen fejlodik a kicsi baba.

    VálaszTörlés
  2. én meg ezután fogok imádkozni a nagy és kis Annáért. Én így fogom szólítani:) csak azért is, mert édesanyám is Veres Anna:)
    VELETEK ÖRÜLÜNK!

    VálaszTörlés
  3. gratulálok! nahát, csak van valami a hasak állásában...:) sok örömet továbbra is, nagyon szép ez az időszak, olyan jó kismamának lenni....már én is nagyon várom, hogy megint az legyek.........

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az imatámogatásokat, úgy érzem szükségem is van rá, mert elég sokat aggodalmaskodom a baba miatt...
    Szeretném teljesen az Úrra bizni!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. De jóóó ... igazán szép neve lesz :)
    Imádkozok én is értetek !
    Áldott várakozást:)

    VálaszTörlés
  7. Én is márciusban szültem az első lányomat. Szépek a várakozás honapjai:).

    VálaszTörlés