2009. november 5., csütörtök

Munkahelyen...

Még decemberig, vagyis karácsonyig kell jöjjek dolgozni. Szerettem a munkahelyemet, de már várom a szülési szabadságot, mert sokszor olyan nehezemre esik mindennap 6:20-kor felkelni:(




Igaz, hogy ezen a képen nem éppen a munkámmal kapcsolatos dolgokat nézek a számitógépen:))







Ne téveszen meg senkit a fehér köpeny, nem vagyok ápoló, csak én is kell hordjam, mivel betegek között vagyok...Mikor el kezdtem dolgozni, nagyon sokat fáradtam azon, hogy elmagyarázzam, hogy én nem osztom a gyógyszereket, hanem szociális munkás vagyok.
Voltak olyanok is akik nem is hallottak soha rólunk, szocmunkásokról...

Hálás vagyok Istennek, hogy erre a helyre rendel. Vannak olyan dolgok, helyzetek, amelyek nagyon megtudnak erősiteni a munkámban, pl. az amikor egy mamát megsimogattam és rám nézett könnyes szemmel és azt mondta: köszönöm, már azt sem tudom mikor simogatott meg utoljára valaki...
Nem véletlen hogy éppen ott dolgozunk, ahol dolgozunk, vagy ott élünk ahol élünk...hiszen ez a mottóm: SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!

4 megjegyzés:

  1. jaj de szép kismama vagy... na ilyenkor szeretnék még kismama lenni, még egyszer utoljára:):)

    VálaszTörlés
  2. Evódia, én is úgy vágytam a kismamaságra, mikor téged láttalak nagy pocival, mint ahogy te érzel most, engem látva;)
    Köszi a bókot...habár sokszor úgy érzem magam a tükör előtt álva, mint egy hordó és ilyenkor mikor szóvá teszem, Árpi úgy szólit "kis hordócskám":))Ennek ellenére nagyon élvezem ezt az állapotot!!!

    VálaszTörlés
  3. ma vettem turiztam egy rozsaszin ruhat a kicsinek:) jol esett. tenyleg szep kismama vagy. hianyoztok. puszii

    VálaszTörlés
  4. De aranyos vagy Picuri:)Köszönjük szépen...amúgy én sem tudtam ellenállni, úgyhogy már én is vettem egy pár darabot:)
    Ti is nagyon hiányoztok nekünk és már nagyon várjuk, hogy találkozunk.puszi

    VálaszTörlés