2009. november 17., kedd

Ha kedd akkor Kraszna!!!

...szokták mondani erre mifelénk, ugyanis minden kedden nagy piac van. Kihasználva, hogy még szabadnapos vagyok, elmentem én is a piacra, mert elég jó dolgok szoktak lenni. Igaz, hogy nem olyan mint egy plázába vásárolgatni, de ennek is meg van a hangulata és én szeretek turkálni.
(Ez a kép nem most és nem Krasznán készült hanem kb.4 éve és Váradon.)
Legújabb hobbim a babaruhák vásásrlása. Persze ma sem jöttem haza üres kézzel, mert nagyon aranyos és jó állapotba lévő és főleg olcsó kisholmikat kaptam, hát akkor hogy hagyjam ott?!
Ugye milyen aranyosak?!
Már alig várom, hogy a hordozója, a viselője is meglegyen:)

11 megjegyzés:

  1. jaj ez olyan izgalmas része a kismamáskodásnak... a végefele, amikor a ruhákat simítgatja, hajtogatja az ember lánya... jó fogásod volt!:)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszitek csak a kismamak-nak van ilyen maniaja!Oh dehogy!Lattatok volna engem az elso unokam jovetele elott milyen eloszeretettel nezegettem rakosgattam a ruhacskakat.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Iri, anyukám is állandóan ezt csinálja, hiszen neki is ez az első unokája, majdnem mindennap kapok egy hivást hogy: olyan szép kezeslábas láttam és persze megvettem:)

    VálaszTörlés
  4. hát igen, ha (MÉG) nem is babaruhákat, de én is nagyon szeretem a turikat:D....jó kis hobbi...még akkor is ha nem veszek semmit szívesen nézem az ilyen darabokat...hiszen nagyobb az esélye annak, hogy egyedi darabokat kapjak, mint egy mall-ban...szal HA kedd akkor Kraszna...vagy HA ősz/tavasz akkor Feketetó :D:D

    VálaszTörlés
  5. :)így voltam és is és remélem még leszek :D
    nagyon jókat turiztál...legtöbb esetbe jobb minőségű a turis cucc mint amit az üzletben vagy piacon lehet venni...

    VálaszTörlés
  6. rád találtam itt a neten, olvastalak a napokban, remélem élőben is megismerlek, addig is vigyázz magadra. jutka.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Jutka, nem sikerült találkoznunk, de ahogy értesültem, lesz bőven alkalmunk:)...Köszönöm az érdeklődést és a jó kivánságot.

    VálaszTörlés
  8. nagyon edesek, tenyleg. amugy miota kismama vagy bezsongtam, mert a szemem folyton edes dolgokat keres a te babadnak. na meg hittel almodozok a mienkrol is mikor eljon az ideje:) puszillak. gyertek hozzaaaaaaank:)

    VálaszTörlés
  9. na..ezt mar szeretem!!:)en is szeretek turizni,higyetek el,en szokszor a sajat turimban nem kapok magamnak semmit,sokkal "szerenecsesebb"voltam akkor mikor nem volt turim:)
    amugy ANna nagyon szep kis bebicuccokat turiztal:)
    leona

    VálaszTörlés
  10. Semmi sem történik véletlenül....
    A tegnapi bejegyzésemnek is méltán lehetett volna ez a cime.Gyakran eszembe jutsz a blogcimed alapján.Kivánok áldásos felkészülést a babavárásra.
    Mikor én fiatalasszony voltam,nem volt turi,és csak egy fizetés.Két évig a férjem keresett,mald ahogy Teológiára ment,akkor 4 évig én dolgoztam.Akkoriban kézimunkával oldottam meg a bébicuccok beszerzését.Fonalat vettem és horgoltam.Mig elkészült a darab,sokat gondoltam a babára,akit éppen vártam.Ma már más a helyzet.Jó,hogy van turi.Én is szeretek ott vásárolni.Nemrég ott vettem a férjemnek egy fehér kosztümkabátot mindössze 1 lejért.Hihetetlen,de igy volt !

    VálaszTörlés
  11. Én hálás vagyok, hogy van ez a lehetőség, mert tényleg nagyon szép és jó minőségű dolgokat lehet kapni a turkikba.Hát én nem tudok sem horgolni, sem kötni, de még lehet időm sem lenne rá.Sajnos sokat változott a világ, másak az értékek és már nincs az embernek sok mindenre ideje...De én is sokat gondolok a babára és készülök a jővetelére, csak egy kicsit másképp, mint Anuska néni.:)

    VálaszTörlés