2009. november 23., hétfő

Egy kellemes hétvége...

...van a hátam mögött. Elég sok minden történt és alig voltam itthon, de minden percét élvezte, mert nagyon szeretem az ilyen mozgalmas hétvégéket!
Kezdem az elejével...péntek este a fiatalasszonyok körén vehetem részt Zilahon és nagyon jó volt és méginkább megerősödött bennem, hogy hálás kell legyek a barátaimért, sőt a munkatársi kapcsolataimért is, és ápolnom kell ezeket a kapcsolatokat, hiszen ezeket is Istentől kaptam.
Péntek este anyukéméknál aludtam, jokat beszélgetünk és szombaton vásárolgatunk, de inkább nézelödtünk(nem is kérdés az, hogy baba holmikat:)), mint anno régebben, jó érzés volt...
Vasárnap újra visszamentünk Zilahra, mivel apunak ünnepeltük az 58. szülinapját.
Ez azért különösebb, mert a nyáron nem gondoltuk volna, hogy erre még sor kerülhet és nagyon hálásak vagyunk ezért Istennek.
Egy pár kép az ebédről...




Az ünnepelt











Az ünneplők













Árpi újból hozza a formáját:))











...és gyakorolja a kislányos játékokat

2 megjegyzés:

  1. szepek vagytok. en is nagyon orulok apukadnak. halas vagyok Isten kegyelmeert. uffff de hianyik a banda a jo hangos kacagasokkal. mostnaba gyakrabban tor ram a honvagy......:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon hiányzik az amikor a "banda" összeüll és túl kacagja egyik a másikat:)), de te is nagyon hiányzol és állandóan azon töröm a fejem, hogy tudnánk összehozni egy talalálkozást...

    VálaszTörlés