2009. november 16., hétfő

Egy nap tökéletes befejezése...


A tegnap este lehivtuk hozzánk Rebekát és Levit, nagyon jó barátaink. Olyan jó volt együtt lenni, főleg azért, mert mostanában alig mozdulok ki itthonról. Jókat beszélgetünk majd soloztunk, römiztünk és persze közös erővel nem hagytuk Árpit nyerni, mert ő azt hiszi, hogy verhetetlen:)(pedig nem igy van;))




Ahogy nézegettem ezt a közös képet, elgondolkoztam, hogy milyen érdekes az élet...nem győzöm hangsúlyozni, hogy semmi sem történik véletlenül:) ezt most azért irom mégegyszer, mert hiszem, hogy nem véletlenül ismertem meg Rebekát. Kolozsváron ismerkedtünk meg, azelőtt soha nem találkoztunk, pedig Kraszna és Zilah nincs messze egymástól(kb.16 km) és ugyanarra a lakásra jelenkeztünk. Egy nagyon jó barátnőt kaptam az ő személyében Istentől és mindig támaszpontot jelentett nekem Kolozsváron és még mai napon is. Rebekán keresztül ismertem meg Árpit, hiszen ők osztálytársak voltak a licibe. És még egy igazán érdekes dologra jöttünk rá Árpival...ahogy számolgatuk, hogy vajon mikor fogant meg a kisbabánk, rájöttünk, hogy akkor lehetett mikor Rebeka és Levi mennyegzőjük volt:)
Kiváncsi vagyok, hogy még milyen jó dolog fog történi(mert eddig csak jó dolog történt), ami Rebekával kapcsolatos...
Nagyon hálás vagyok Istennek érte!!!

2 megjegyzés:

  1. mlyen klassz. s mint látom römiztetek... én is csatlakoznék:D

    VálaszTörlés
  2. Lehet nyugodtan csatlakozni:)és emellett van még egy csomó társasjátékunk:)

    VálaszTörlés