2009. november 13., péntek

Mai ige: Adakozás


"A jó kedvű adakozót szereti az Isten"
Ma egy kicsit más megközelitésből értettem meg ezt az igét. Mindig úgy gondoltam, hogy az adakozás a keresztény ember egy fajta kötelessége, de soha nem gondoltam arra, hogy Isten neve megdicsőülhet vagy esetleg valaki megtérhet azáltal, hogy adakozunk.
Egyetemista koromban sokszor hálás voltam azért Istennek, hogy kirendelte, nagyon sok esetben, utolsó percben, azt amire szükségem volt (legtöbbször a lakbért). Sokszor nem is tudtam, hogy honnan, kitől származik a pénz. Amikor befejeztem az egyetemet és elkezdtem dolgozni, elhatároztam, hogy valamiképpen viszonozni fogomom mindazt, amiért én annyira hálás voltam és vagyok mai napig is.
Ma azért imádkoztam, hogy Isten mutassa meg, hogy kinek van igazán szüksége segitségre. Szeretnék eszköz lenni a kezében...

1 megjegyzés: