2009. november 9., hétfő

Hálaadó nap...

...volt Krasznán és Zilahon is. Elég nehéz volt eldönteni, hogy hol ünnepeljünk, végül úgy döntöttünk, hogy délelőtt itt maradunk Krasznán, majd bemegyünk Zilahra.

Együtt ebédeltünk anyukáméknál. Jó volt együtt lenni és még egy kis meglepetésben is volt részünk, betoppantak nagybátyámék, aminek én nagyon nagyon örültem...

Általában, ilyenkor, hálaadó nap, el szoktam gondolkozni, hogy miért is vagyok hálás...persze rávághatnám, hogy mindenért, de ez olyan sablonos és személytelen...
Amiért nagyon hálás voltam a tegnap, hogy Isten időzitése a legmegfelelőbb. A nyáron elég nagy próba érte a családunkat, úgyanis apukám elesett és egy vérrög keletkezett az agyában, amit kétszer is megkellett műteni Kolozsváron. Kemény időszak volt, amikor még az orvosok sem látták a betegség kimenetelét, hogy életbe marad-e vagy sem. Mostmár jobban van, hála Istennek nem ágybafekvő, inkább a beszédére lett hatással, nem tudja kifejezni magát és van amikor nem a legtisztább a gondolkodása. Nagyon sok türelem kell hozzá, főleg anyukámnak, mert ő van mellette nap mint nap.
Miért mondtam, hogy Isten időzitése a legmegfelelőbb?!
Nem sokkal azután hogy megtörtént apukámmal a baleset, megtudtuk, hogy babát várunk. Nagyon sok miért kérdés volt bennem: Miért pont most engedi meg Isten ezt, hiszen van elég gond, baj a fejünkön? Miért most, amikor annyi betegségnek vagyok kitéve, hiszen sokat voltam apukám mellett a kórházba?és hasonló kérédseket tettem fel...Majd rájöttem(igaz, hogy kellett egy kis idő még megértettem), hogy Isten azért is adta nekünk ezt az ajándékot, mert igy újból elkezdtünk tervezgetni és reménykedni...főleg anyukámon látszott és meg is emlitette, hogy végre egy kis öröm is ér minket az életbe egy ilyen kemény időszak után. Én ezért nagyon hálás vagyok és persze sok mindenért, de hosszú lenne felsorolni:)



Délután pedig az iamházba voltunk és nagyon örültem minden egyes szolgálatnak, főleg a fiatalok szolgálatának.
Köszönöm Istennek ezt az áldott és tartalmas napot!

4 megjegyzés:

  1. sok a proba es nalunk is nagy volt vagyis nagyon sok proba volt ebben az evben de halas vagyok ezekert is mert Isten ezek altal is tanitott es magahoz vont kozelebb.Szeretnek minden nap halas lenni mindenert es nem zugoldni koszi ,hogy irtal es meg irjal mert jo olvasni teged is:)

    VálaszTörlés
  2. ó, és mi nem találkoztunk...:( legközelebb...

    VálaszTörlés
  3. Sajnos, nem..."letámadtak" engem a rokonok:)te is el voltál foglalva, de legközelebb reméljük összejön:)

    VálaszTörlés
  4. Eunika!Tudom, hogy sokszor nehéz, de nemrégiben azt hallottam egy temetési prédikáció alkalmával, hogy egy próba sincs feleslegesen...valamit még tanulnunk kell...Kivánok sok erőt és kitartást!!!

    VálaszTörlés