2009. október 29., csütörtök

Már nagyon várom...


A héten azt álmodtam, hogy már megszületett a kicsibabánk és elindultam a szülészeten megkeresni és megkérdeztem az ápolónőt, hogy a hat baba közül melyik az enyém és azt válaszolta: "Hát nem látom?!... az a legszebb kislány, rózsaszinbe".
Persze ez csak álom és nagyon szeretném ha kislány lenne, de az nagyobb kivánságom, hogy egészséges legyen...hiszen annyi mindenről lehet hallani. Elég sokat aggodalmaskodom emiatt, de szeretném Istenre bizni és ezért is imádkozom minden nap, hogy Ő óvja és oltalmazza meg.
Amúgy ha minden jól sikerül, akkor jővő héten meglátjuk, hogy az álmok valóra válnak-e? Vagyis megyünk a doktornőhöz, hogy megmondja nekünk a jó hirt. Valakinek csak beteljesül az álma, úgyanis Árpi azt szeretné ha kisfiú lenne...
Legyen meg az Úr akarata!!!

2 megjegyzés:

  1. ja, ez általában igy szokott lenni, az apuka kisfiura, az anyuka kislányra vágyik! De persze az egészség mindennél fontosabb! Emlékszem nagyon szép és megható pillanat volt nekünk is mikor megtudtuk, hogy kisfiunk lesz...szép várakozást nektek is!

    VálaszTörlés
  2. amúgy nekem hegyes hasam volt, neked úgy látom elég kerek, ha lehet erre támaszkodni, akkor én azt mondom kislányos pocid van! :)

    VálaszTörlés