2010. május 3., hétfő

Anyák napja

Ez az első anyák napja, amikor én is anyuka lehetek, és az az igazság, hogy valahogy másképp éltem át ezt az ünnepet, mint eddig. Nagyon szép ünnepség volt és nagyon megható, többször is éreztem, hogy végig folynak a könnyek az arcomon. Nagyon hálás vagyok Istennek azokért az édesanyákért akik nagy szerepet töltenek be életemben, sok mindent köszönhetek.Elsősorban anyukámért, már említettem áldozatait, de nem tudom megköszöni elégé azt a sok jót, amit tőle kaptam. Hálás vagyok anyósomért, hiszen neki köszönhetem legfőképpen Árpit,mert nagyon jó munkát végzet és nagyon nehezen jutok a nyomába és lehet nem is fogok soha, de nem is baj az, hiszen anya csak egy van...:)És nagyon hálás vagyok Árpi nagymamáiért, hiszen olyanok hozzám mintha saját nagy szülők lennének és nagyon kitöltik az űrt, mivel nekem mindkét nagymamám meghalt.
Mint már említettem, nagyon szép volt a tegnapi anyák napja, mert most került sora a gyerekáldás és számomra a legnagyobb ajándék a kislányom volt. Igaz, még nem tud felköszönteni, de egy egy mosoly felér akár ezer csokor virággal is.
Beszéljenek inkább a képek helyettem...
Nagyon jó kislány voltam az imaházba, nem sírtam...
...mert apa mindig visszatette a cumit, ha az kiesett

...kukucs...
Bemutattak a gyülekezetnek, igaz, én még nem tudtam mindenkit megnézni, de majd még lesz rá alkalmam...
...nem egyedül voltam ilyen helyzetben, hiszen Ádámot is bemutatták, lehet barátok leszünk...:)

Anya és apa mindig imádkozni fognak értem

Mindenki fényképezkedni akart velem...
A család egy része
Erzsi mamával és Sanyi tatával
Klári mamával és Árpi tatával
és persze a két dédmamával, Lidi mama és Zsuska mama
Klári "nagynénivel"
de már nap végére nagyon elfáradtam...




11 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket! Különleges és felejthetetlen élmény maradt, amikor a gyerekeinket először vittük Isten házába. Isten áldását kivánom rád és Piroskára is! Milyen gyorsan eltelt az idő... eszembe jut a vidáman kacagó, fekete hajú vasárnapi iskolás lány... és most már anyuka Piroska is:).

    VálaszTörlés
  2. Kivánom,hogy az Ur adjon nektek sok örömöt ALIZBAN! Növekedjen ,testben lélekben az Ur örömére és a család gyönyörüségére!..."Mert kit TE áldasz,mert mit TE áldasz az meg van áldva örükké!" Soha ne feledd ezt!!!

    VálaszTörlés
  3. Sok áldást kívánok én is az életetekben a kislányotok mellett. Az Úr adjon nektek erőt mindenben, a nevelésben pedíg bölcsességet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szepek vagytok a képeken, Aliz pedig mint egy kis angyalka olyan gyönyörű volt...Isten aldja meg Őt gazdagon a szüleivel együtt!!!

    VálaszTörlés
  5. alig vartam a kepeket:) szepek voltatok nagyon, Aliz gyonyoru. jo latni titeket es a csaladot. Isten aldjon meg, erezzetek szeretetet.puszillak

    VálaszTörlés
  6. ahogy irja Annamari is en is alig vartam a kepeket;)anyukad anyitt mesel nekem a piacon es olyan jo lattni ,hogy milyen boldog ;)aldjon meg titeket az Ur tovabbra is puszi Euni

    VálaszTörlés
  7. Annyira ügyes volt Aliz,
    és nagyon szép kislány.
    Örülök, hogy megismertelek.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat és szép gondolatokat. Sokszor érzem úgy, hogy érdemünk feletti mindaz amit kapunk az Úrtól és nagyon hálásak vagyunk neki mindenért!!!
    Kedves Melinda ne haragudj, hogy nem szálltam be a játékba, de mire észrevettem, már az ismerőseim közül mindenki megkapta ezt a díjat.:)De nagyon jól esett figyelmességed.
    Kedves Judith, én is örülök, hogy megismerkedhetünk személyesen is, biztos lesz alkalmunk tartalmasabb beszélgetésre is,ugyanis elégé zavarba voltam, amit a fáradtságra fogok:)))

    VálaszTörlés
  9. Van egy díjad nálam:)

    VálaszTörlés