2010. május 17., hétfő

Mostanában


Egy pár napja elégé nyűgös a kislányom, mert piros a kis torka és köhög is egy kicsit, emiatt nem tud rendesen enni, elég sokat hány és nagyon sokat sír. Nincs csendbe csak akkor ha ölembe van, ha leteszem vagy ha más ölébe van, ordít. Sokszor már úgy érzem, hogy már nem bírom, de most ki kell bírni, mert beteg és szüksége van rám. Aludni is úgy alszik, ha mellé fekszem. Mese nincs én is kell aludjak, de jól is esik egy kis pihenés, mert kimerítő tudd lenni az anyaság ez az oldala:)
Ma reggel úgy vettem észre, hogy jobban van, jól evett, nem hányta ki és lehetett egy kicsit beszélgetni is vele, sőt kacagott is, aminek én nagyon örültem és egy kicsit megkönnyebbültem... de nem akarom elszólni magam, még estik sok van...

És egy pár kép a múlt hétről(még akkor nem volt beteg)



































Végre készült egy olyan kép is amelyen mind hárman rajta vagyunk...
Nagyon szeretünk!!!Kész nagy lány vagyok,ugye?:)))

6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak vagytok :) A családi fotótok is nagyon jó ! Szép család vagytok :)

    VálaszTörlés
  2. kicsi darga...imadkozom ertetek. kitartast. puszillak, nagyon szep csald vagytok:)

    VálaszTörlés
  3. De jók ezek a képek!!! Gyógyuljatok hamar.

    VálaszTörlés
  4. Nem kell megijedni ilyen sajnos gyakran elofordul kulonosen ebben a becsapos idoben.Gyogyulast.

    VálaszTörlés
  5. aranyosak vagytok! Irigylésreméltó kisbaba :))

    VálaszTörlés