2010. május 27., csütörtök

Kalap próba













Amúgy jól vagyunk, csak egy kicsit be van dugulva az orra. Azt mondta a doktornéni, hogy az nem betegség:)
Ma kapott be két oltást is, és nagyon jól viselte a többi üvöltő babához képest, büszke voltam rá:)
Ugyanakkor nagyon sajnáltam és majdnem kicsordult a könnyem...hiába ezt jelenti anyának lenni.:) és nagyon jó érzés.
Aliz egyre többet van ébren és lehet vele most már játszani. Nagyon jó kedvű baba és igényli, hogy minél többet foglalkozunk vele. Már azt is észre veszi, ha nem vagyok a szobába és rögtön kezdi a sírást, a kényeskedős sírást. Rafinált gyerek:))
Együtt főzünk is, és szoktam sorolni, hogy mit teszek be, mit csinálok és ő az ülőkéből a gőgicsélésével helyben hagyja. Nagyon élvezem...

4 megjegyzés:

  1. hat ez nagyon edes, annyira tetszik mindket kep. hatalmas puszi az edes pofikajara, az anyukajanak is:)

    VálaszTörlés
  2. Biza akkor konyhatündér lesz belőle is, ha ilyen korán elkezdi! :))

    VálaszTörlés
  3. szia Anna urmosrol fognak neked irni, vagyis Arpinak. picuri

    VálaszTörlés
  4. Bodi Aranka vagyok Urmosrol.Szeretnek erdeklodni az ismerosokrol,Lidi nagymamarol es Bertaekrol ha lehetseges.Az Ur aldja meg.

    VálaszTörlés