2010. április 29., csütörtök

Anya csak egy van...


Közeledik az anyák napja és egyre gyakrabban gondolkozom azon, hogy mivel is kedveskedhetnék anyukámnak. Ő erre ezt mondaná, hogy a legszebb ajándék számára az, hogy nagymama lehet.
Most, hogy én is anyuka lettem, valahogy jobban megtudom érteni, mit jelent anyának lenni.
Én nagyon sokat köszönhetek anyukámnak. Nagyon szoros köztünk a kapcsolat, sokszor barátnő, barátnők helyett, ritka az a dolog amit ne beszélnék meg vele, ne kérném ki a véleményét. Árpi mindig is kérdezi, hogy "mit tudtok annyit beszélni?", hiszen naponta akár 5-6szor is szoktunk beszélgetni és ha eltelik egy hét, úgy hogy nem találkoztunk akkor nagyon hiányzik.
Sok próbán és megpróbáltatáson mentünk keresztül együtt és sokszor volt olyan helyzet, mikor azt hittem, hogy elveszítem...talán ez a magyarázat arra, hogy ennyire ragaszkodunk egymáshoz.
Amikor egyetemre készültem, apukámat akkor tették ki a munkahelyéről és nem sok támogatást remélhettem a részéről, de anyukám nem akart arról hallani, hogy kihagyjak egy évet, hanem ragaszkodott, hozzá, hogy neki kezdjek az egyetemnek és sok plusz munkát elvállalt és soha nem hagyta hogy valamiben hiány szenvedjek, pedig beteg volt.
Nagyon sok mindent köszönhetek neki és nagyon nagyon nagyon hálás vagyok érte Istennek.
Remélem, még hosszú, hosszú évekig lehet mellettem, hogy viszonozni tudjam mindazt a jót amit tőle kaptam...

Nagyon szeretlek, anyukám!!!!!

5 megjegyzés:

  1. na most van az a pillanat amikor hazamennek. megiscsak messze van ez a Barot........es a mamz, es te es mindenki.....
    puszillak titeket

    VálaszTörlés
  2. olyan jo kep es mind a ketten szepek vagytok es nagyon de nagyon szeresed meg van :)nekem mar nincs es nagyon hianyzik de halas avgyok ,hogy 9 hetig mellette lehetem es tobbszor ki tudtuk egymasnak fejezni ,hogy szertjuk egymast:)na itt be is fejezem ezzel mert a konnyeim mar potyognak ugye megertesz?:)

    VálaszTörlés
  3. Picuri te is nagyon hiányzol és tényleg messze van Barót:)...puszi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon meg tudlak érteni Eunika és együtt érzek veled, hiszen Manci néni volt a második anyukám és nekem is nagyon hiányzik, de jó érzés, hogy figyel és vár minket:)

    VálaszTörlés