2010. április 9., péntek

Három hetesek vagyunk:)

Tudom, hogy elég ritkán írok, de az az igazság, hogy nem is igen van miről, mert általában ugyanaz történik velem(szoptatás, tisztába tevés, öltöztetés, szundizás, stb.:))))) és nem is igazán van időm, mert most már kezdenek jönni a látogatok, amit nem is bánok, mert ha én nem megyek ki, legalább ők hozzák be nekem a kinti világot egy kicsit. És a másik nagyon jó dolog a babalátogatásba, hogy olyan kedves barátokkal és rokonokkal találkozok, akikkel ritkán találkozunk.Nagyon örültem Esztikéknek és Picuriéknak, jó volt, igaz egy nagyon keveset, de velük lenni!!!!
Ma már voltunk kint egy kicsit sétálni a babakocsival, nagyon szép idő volt, jól esett mindkettőnknek egy kis séta...

Amúgy nagyon jól vagyunk, én is és a kicsi Aliz is és persze Árpi is. Igaz, hogy éjszaka nem tudunk aludni, mert a baba egy ideje nem alszik 12 és 3 között, ezért kénytelenek vagyunk fent lenni mi is vele :), de reméljük, hogy nem sokáig fog ez így lenni és Aliz is meg fogja szeretni az éjszakai alvást, mint ahogy mi is szeretjük:))))))
Nagyon jól fejlődik, három hetesen 4, 450gr súlya van és úgy vesszük észre szeret köztünk lenni;)
Ma, Árpi ragaszkodott ahhoz, hogy ő fürdesse...egy kicsit vonakodtam, de nagyon jól csinálta, nagyon ráállt a keze, és Aliz is nagyon élvezte... én meg el voltam ámulva, hogy a párom mire nem képes...:))))
Fürdetés után készült ez a kép, olyan aranyos abba a kis sapkába, jól el tudtam szórakozni rajta...
Hát nagyjából ezek a fejlemények a Veres családnál...ha nem írok gyakran, de olvasgatni szoktam, úgyhogy várom tőletek a bejegyzéseiteket!!!

5 megjegyzés:

  1. nagyon aranyos!!!amugy itt, Magyarországon az apukák "feladata"a fürdetés:) úgyhogy csak bátran hagyhatsz valamit Árpira is, mert a többit amugy is te végzed, a szoptatásba nem tud neked segiteni, de a fürdetéssel legatább ő is tevékenykedhet a baba körül, és ez biztos nagy öröm neki!

    VálaszTörlés
  2. Ó de aranyos kislányotok van :)

    VálaszTörlés
  3. :) kis aranyos, egyre nagyosodik. Tovabbi novekedest, es sok mosolyt nektek, na es pihenteto alvasokat kivanok. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez csak a kezdet! Mivel még nagyon apróka és minden úgy tűnik, hogy csendes, de majd lesz ez másképpen is. Mikor a fogak jönnek, mikor már totyog, mikor már jár, mikor már beszél, mikor már egyedül akar enni és minden olyan, mindenhová kerül az ennivalóból, csak a szájába nem... Szóval lesz itt esemény kérem szépen. :))))
    Nagyon édes valóban ebben a sapiban. :)
    Az éjszakai nem alvást be lehet pótolni nappal (én legalább is úgy tettem még 4 gyerekkel is). :)

    VálaszTörlés