2010. március 4., csütörtök

Utolsó 100 méter

Voltam kedden Zilahon, hogy elmenjek felülvizsgálatra és hogy elmenjek a fényképezőgép után és mindenhol sikerrel jártam. Azt hiszem ez volt az utolsó utam, legalábbis busszal és egyedül:)persze addig míg jön a baba.
Szóval hála Istennek megtudták javítani a gépet, igaz, hogy egy kicsit még akadozik, de képeket lehet vele készíteni, úgyhogy lesz mivel megörökíteni a csöppséget.


A doktornéni azt mondta, hogy most már bármikor jöhet, a végső dátum pedig március 19, de remélem, hogy nem kell addig várni...A babával minden rendbe, 3kg 300 gr. és már nagyon szeretné látni a világot a mozgékonyságából ítélve:) és persze mi is szeretnénk már nagyon látni őt:)))








Lassan elkészült, hát nem azt mondom, hogy a gyerekszoba, hanem a gyereksarok:) és reméljük, jól fogja érezni magát benne.




Próbálok minél többet pihenni és élvezni a csendet és mindent elvégezni, amit még el kell és persze várok...mindenféle jelre várok és nagyon nagyon izgatott vagyok, de tudom, hogy nincs sok, érezem, hogy nincs sok:)))))))))

9 megjegyzés:

  1. de szep a kisagy:)konnyu szulest neked aztan ha meg lesz a kis csopseg akkor varjuk a kepeket:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Eunika, törekedtünk arra, hogy szép és kényelmes legyen, neki is meg nekünk is, mert hát nem óriási a szoba...:)
    Mindenképp megosztom veletek a képeket, mert most már lesz mivel fényképezni és majd megyünk Zilahra is, amint csak lehet;)

    VálaszTörlés
  3. Mikor láttam az ágynemüt azt mondtam , hogy nagyon szép :) ugy-e?
    De most a kiságyba még szebb :D
    Aztán még milyen szép lesz a tulajdonosa:)
    Kívánok neked könnyü szülést ! És természetesen én is várom hogy lássam a kis csöpséget :)

    VálaszTörlés
  4. Ja és azok a képek is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Hilda, nekem is jobban tetszik az ágynemű a kiságyba:)és hogy kezd most már egyre valóságosabb lenni az egész...:)

    VálaszTörlés
  6. oooooooooo de szep,sokat gondolok rad.ratok.szeretunk.:)
    jol fogja erezni magat a kicsi:)

    VálaszTörlés
  7. De ismerős ez az izgalom! Imádkozunk... Kedves a gyereksarok!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a berendezés és a kiságy. A képeket te készítetted a falra? Mennyi is van még hátra a szülésig? :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen, igen én készítettem, igaz egy barátnőm is besegített:)
    Hát az az igazság, hogy már meg kellett volna szüljek...a doktornő azt mondta, hogy 19-ig adunk a babának haladékot, akkor be kell feküdjek a kórházba ha vannak fájásaim ha nem...
    úgy látszik ezek a mai gyerekek nagyon ráérősök :))))))

    VálaszTörlés