2010. március 23., kedd

Jelentkezem mint anyuka:)

Először is köszönöm hogy gondoltatok ránk és imádkoztatok értünk!!!
Van egy gyönyörű kislányunk!!!!!!!!!!
3830 gr-al és 54 cm-el született és péntek 18:19-kor érkezett a világra.
Nem mondom, hogy könnyű volt, de nem volt olyan szörnyű, ki lehetett bírni:))))))))
Most teszek fel egy pár képet, mert végül is ennek a bejegyzésnek ez a lényege:)))))
Kórházban, első nap
Anya kicsi csillaga
Itthon nagyon jól érzi magát:)
Nagyon jó kislány, szinte végig aludta az éjszakát. Egy és kettő között aludt el és még mindig nagyon jól alszik (most 8 :40).

De most már megyek, mert szó szerint nem tudok ülni, mivel elégé megrepedtem, de egy ilyen kis tünemény mellett elfelejtek mindent. Bocsássatok meg ha ilyen elfogult vagyok és ennyit dicsérem, de mint minden anyuka, én is úgy gondolom, hogy az enyém, a miénk a legszebb:)))))))))))))

23 megjegyzés:

  1. Éppen tegnap gondoltam rád, már vártam a jó hirt. Gratulálok! Isten áldását kivánom rátok! Gyönyörű kislányotok van:)). Hogy hivják? Köszi a képeket.

    VálaszTörlés
  2. Mi is veletek örülünk!! Milyen hosszú fekete haja van!!!!:)Sok örömötök legyen a kis drágában!

    VálaszTörlés
  3. veletek orulunk mi is!! Gratulalunk! Isten aldjon benneteket tovabbra is! Valoban gyonyoru kislany, kicsi dundi! En is nagyon varom mar hogy meglassam a mi kis bebinket...meli

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!!!Sokat gondoltam rád, és imádkoztam, hát gyönyörűszép nagy baba lett, Isten áldjon meg benneteket, és adjon ez a kislány sok örömet nektek.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Már nagyon vártam ,hogy irj.Valóban gyönyörü banátok van és nagyon ügyes ,hogy hagyott pihenni. Csak igy tovább!
    Isten áldja meg kis családotokat, legyen sok örömötök a kis drágába! Üdv a nagy családnak is!

    VálaszTörlés
  6. nagyon aranyos baba:)már nagyon vártam a képeket!köszönöm:D Isten áldjon benneteket továbbra is!!:)

    VálaszTörlés
  7. ooooooooooooooo de edes. mar annyira vartam a kepet:) puszilunk, alig varom menjunk haza. :)

    VálaszTörlés
  8. ja es szerintem rad is hasonlit, vagyis en nagyon latlak benne, de persze Arpit is. es ez a fekete haj:)

    VálaszTörlés
  9. gondolom átadta jókívánságaim a férjed, éppen akkor mentek utánatok a kórházba.
    igazad van. gyönyörű kislány!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok én is, sok erőt egészséget a kicsinek, és nektek bölcsességet a gyerekneveléshez. AZ Úr áldjon meg. Nagyon nagyon aranyos a kisbaba!!

    VálaszTörlés
  11. Gratulalok, az Ur aldja meg a picit es az egesz csaladot. Pusok Adina

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok ! Nagyon aranyos :)
    Már én is lestem , hogy mikor teszel fel képeket :D
    Az Úr áldjon meg !

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük szépen a gratulációkat és a jó kívánságokat!!!
    A kisbaba neve VERES ALIZ ANNA.
    Nagyon jó baba, nem sokat sír, alszik eszik, alszik eszik :)de nem akarom előre elszólni magam.;)
    Majd még jelentkezünk...:))))

    VálaszTörlés
  14. de gyonyoru kislany:)szep es te read hasonlit hat kivanok neked sok erot es turelmet a neveleshez puszi es ha eszedbe jutok imatkoz ertem

    VálaszTörlés
  15. veletek örvendek én is. Hasonlít hozzád ez a kis szépség és a nővéredre is, csak ő szőkébb volt (ugye meglepő, hogy én még Leára is emlékszem:))

    VálaszTörlés
  16. :)orulok veletek egyutt:),nagyon szep kis gyerek....az Ur aldjon meg titeket !

    VálaszTörlés
  17. Kicsi hajasbaba :) Olyan édes :) Hozzon sok sok örömöt az életetekbe! “Az anya nemcsak egy gyermeknek ad életet, hanem a szeretetnek és az örömnek, amit valaha magának remélt.” (ismeretlen)

    VálaszTörlés
  18. az Úr áldjon meg titeket. szép kislány nagyon.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon sok boldogságot kívánunk a kicsi lánykához. :) Nagyon szép kislány és jó kis duci. Pihend ki magad, erre való a 6 hét. :)))))))

    VálaszTörlés
  20. Mi is gratulálunk nektek, remélem még azért emlékszel rám is, aranyos lányotok van, sok erőt és türelmet hozzá... és mindig várjuk a legujabb képeket :)

    VálaszTörlés