2010. március 15., hétfő

Még egyben...


A tegnap ez volt a leggyakoribb válaszom, akkor mikor megkérdezték, hogy hogy vagyok...
Nagyon ráérős ez a gyermek:))))nem is akarom én siettetni, de már kezdek türelmetlen lenni, mert már nagyon szeretném látni, ölembe tartani, öltöztetni és mindent csinálni ami egy kisgyerekkel jár és ezt meg is mondtam neki, de ő csak belém rúgott:)))
És nem csak én vagyok így ezzel, hanem Árpi is és persze a nagyszülők, dédszülők, rokonok, barátok is...de már nemsok van hátra, mert ha 19-ig nem lesz hajlandó megérkezni magától, akkor a doktornéni besegít, de nagyon remélem, hogy erre nem lesz szükség
Nagyon jól telt a hétvége a család körében.
Szombaton be kellett menjünk Zilahra, mert anyukám nagyon megfázom, még mindig kapja az infúziót és bementünk egy kis kaját főzni és takarítani egy kicsit, rendesen el is fáradtam, de a szeretteiért megtesz mindent az ember, amit tud, ami rajta áll vagy legalábbis megpróbálja...Most már hála Istennek jobban van!!!
Vasárnap pedig Árpi szüleinél voltunk egész nap, ott is jól telt, jókat beszélgettünk...Egy barátnőm meg is jegyezte, hogy jó dolgom van, egyszer itt, egyszer ott...persze, hogy jó dolgom van...nem is tudok jobb dolgot elképzelni, mint mikor egy szerető család vesz körül és nagyon tudom értékelni, mert nem mindig volt ez teljesen így...és Istennek nagyon hálás vagyok, hogy ez most megváltozott!!!
Szóval Alíz, egy szerető család vár rád, úgyhogy jobban tennéd ha most már megérkeznél...:))))))))))))))

6 megjegyzés:

  1. Kivnok neked könnyü szülést,boldog lehet ALIZ,hogy ilyen szerető család várja,de te is ,hogy ilyen család vesz körül,értékeld és engedd ,hogy segitsenek,hisz a jövőben sükséged lesz pihenésre is.Bocs,hogy zavarlak talán te nem is ismersz személyesen én nagy érdeklődéssel olvaslak .ÜDV.anyósodéknak és a mamáknak.(Ők majd megmagyarázzák)
    IMÁDKOZOM ÉRTED!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Olga, igaz, hogy személyesen nem ismerjük egymást, de ismerem a családját és jól ismerem Olgit is, a lányát:)Köszönöm az érdeklődést és az értem mondott imákat!Az Úr áldja meg az egész családot!

    VálaszTörlés
  3. Azta, de jó az a pocak! Ideérzem milyen izgatottan várod! Az Úr segítsen téged át a szülésen mihamarabb jó egészségben. Puszillak.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Anna!!!Tényleg izgatott vagyok és már nem is félek annyira, már nagyobb a félelemnél a vágy, hogy megismerjem a babánkat, annyit már tudok róla, hogy nagyon mozgékony:))))
    Az Úr titeket is áldjon meg az új otthonba és szolgálati helyen!!!
    Majd ha meg lesz a baba,ha hajlandó lesz végre megjönni:) várunk, hogy látogassatok meg:))

    VálaszTörlés
  5. mar nagyon sok szemelytol kerdeztem ,hogy Anna jol van?meg semi?de meg nem jott a valasz konnyu szulest neked es gondolok en is rad puszi Eunika

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen Eunika, nagyon aranyos vagy!!!puszi

    VálaszTörlés