2010. március 16., kedd

Egy nagy meglepetés...

Mostanában elég sokat csörög a telefonom és kedves barátnők, ismerősök érdeklődnek, hogy hogy vagyok és hogy mikor jön végre a baba...Nagyon jól esik!!!Az előbbi bejegyzésemben arról írtam, hogy mennyire hálás vagyok a szerető családomért, most pedig azt kell írnom, hogy mennyire hálás vagyok a barátaimért, akiket Istentől kaptam!!!Most igazán érzem, hogy mennyi aranyos és kedves barátom lehet, akik imádkoznak és aggódnak értem. Ezért is jó terhesnek lenni:))))
Ma egy nagyon aranyos képeslapot kaptam, egy nagyon jó barátnőmtől.
Van benne egy nagyon aranyos idézet is, amit veletek is megosztok:

" A baba a szerelmet erősebbé
A nappalt rövidebbé,

az éjszakát hosszabbá,
a pénztárcát kisebbé,
az otthont boldogabbá,
a ruhát gyűröttebbé,
a múltat semmisé
és a jövőt tartalmassá
teszi."


Köszi szépen Noémi, nagyon drága vagy!!!!

Nagyon hálás vagyok az Úrnak a barátokért és remélem, hogy mindig kellőképpen fogom tudni viszonozni azok szeretetét, legalábbis szeretném nagyon megpróbálni...

U.I: Még nincs semmi újdonság a babát illetően:)

3 megjegyzés:

  1. az email címed vagy tel.számod érdekelne, szeretnék valamit kérdezni a női csendesnapokkal kapcs. küldesz nekem légyszi egy üres emailt akár, a budaievodia@gmail címre? köszi

    VálaszTörlés
  2. Figyeld meg, hogy hamarabb megszülsz, mert ezek a mai gyerekek berezelnek, attól, ha piszkálni akarják őket. :)
    Majd gondolok rád 19-én. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát nagyon remélem, hogy igazad lesz, kedves Mária, mert egyre türelmetlenebb vagyok:))))
    Köszönöm azt is, hogy még így ismeretlenül is gondolsz rám és bátorítasz :)))))

    VálaszTörlés