2010. március 18., csütörtök

Ima kérés


Ma felhívtam a doktornőt és azt mondta, hogy holnap reggel 8-8:30-kor legyek a sürgősségin és utaltassam be magam és elindítják a szülést, de gondolom előbb megvizsgálnak és majd meglátják...
Nagyon nagy gyomoridegem volt egész nap, mindennel próbáltam elterelni a figyelmem, három fogásos ebédet készítettem:), ami nálam nem szokás:), egész nap tettem vettem. Jól jött, hogy kedves anyósom is lejött és beszélgetünk egy keveset, de valahogy mindig visszaterelődött a téma a szüléshez, úgyhogy a gyomorideg csak fokozódott. Remélem éjszaka majd fogok tudni aludni...
Arra szeretnélek kérni titeket, kedves blogismerősök és barátok, hogy imádkozzatok értem és a kis babáért, hogy tegyen az Úr erőssé és legyen minden rendbe.
Legyen meg az Úr akarata!!!
Remélem, nemsokára már úgy fogok jelentkezni, mint anyuka és a háttérbe egy kis csöppség fog gügyörészni:))))))))

11 megjegyzés:

  1. Ha még elolvasod, gondolunk rád és ne félj! nem kell.Meglátod milyen kárpótlást kapsz azért a kis fájdalomért!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádkozom, az Úr erősitsen meg, és most próbálj meg minnél többet aludni, ez fontos, mert holnap minden erődre szükséged lesz. Könnyü szülést és ami még ennél is fontosabb, egészséges kisbabát.

    VálaszTörlés
  3. Itt is ima... Légy bátor és erős!

    VálaszTörlés
  4. Adjon az Ur konnyu szulest,s egeszseget mindkettotoknek!

    VálaszTörlés
  5. Én is imádkozom értetek!!!:)már nagyon várom a képeket:)

    VálaszTörlés
  6. CSAK LEGY BATOR es IGEN ERŐS,"SEMIT NE AZOKTOL AMIT SZENVEDNED KELL!!!"IMAKOZUNK ERTED !! AZ UR MEGHALL IMÁT JÓ VOLTA EZ NEM ÉRDEM " !!!(remélem még itthol talál üzenetem)

    VálaszTörlés
  7. Én is imádkozom érted. (Már uton vagy valószinű.)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálunk! Pihengess amennyit csak tudsz most az elején!

    VálaszTörlés