2010. október 6., szerda

Mostanában


Sajnos most már egyre több a nemszeretem, esős, hideg napok és ezért egy kicsit megvoltunk, vagyunk fázva, de inkább Alizt viselte meg. Be volt dugulva az orra és úgy sajnáltam, hogy szegény még nem tudja kifújni az órát, pedig nekünk felnőtteknek nem olyan bonyolult feladat. Ezért elég sokszor hagyta el a számat ez a mondat:...csak egyszer nőnél már meg, hogy ezt és ezt tud megtenni...Mivel alig tudott enni és keveset aludt olyan módszerhez folyamodtunk, amit a körülöttem levők szörnyülködve néztek, és pedig a porszívóhoz csatlakoztatott orrszívó.Megvolt a hatása, mert most már nincs annyira bedugulva az orra és nem kellett antibiotikumhoz fordulni, aminek örültem mert egyáltalán nem vagyok antibiotikum párti.
Aliz nem aludt rendesen, megébred többször is, de ahogy egy kicsit karomba vettem vissza aludt, csak az a baj, hogy nekem nem mindig ment ilyen könnyen a visszaalvás, ezért olvasgattam. Ami most éppen soron van a Linda Dillow: Áldások könyve.Már akkor nagyon megszerettem volna venni, mikor debreceni konferencián voltunk, de nem sikerült. De most adódott egy jó lehetőség és nem mulasztottam el. Nagyon ajánlom mindenkinek. Talán egyszer írok arról, hogy én mit értem meg belőle, vagy mi volt ami nekem szólt.
A tegnap egész nap a konyhába sürögtem- forogtam(de azt hiszem ma is ott fogok lenni, hiszen rengetek a mosogatnivaló:)), mert Árpinak volt inspekciója és ilyenkor megszokták vendégelni őket. Rendesen elfáradtam, de legalább nekünk is van mit együnk legalább két nap:)))
Jövő héten érkeznek a testvéremék Magyarországról, amit már nagyon várok, hiszen olyan ritkán látjuk egymást.
Ma pedig fiatal asszonyok köre, amit szintén várok...Ezekről az alkalmakról soha nem jövök haza üres tarsollyal, de ugyanakkor van alkalmam kiüríteni is azt. Biztos értitek mit akarok ezzel mondani, ugye?
Hát kb. ennyi innen...

1 megjegyzés:

  1. értem Anna. Valóban nagyon jók fiatal nők alkalmai, ügyesek vagytok, szeretem ezeket az estéket is.

    VálaszTörlés