2010. október 25., hétfő

A múlt héten történt...

Hát sajnos nem tudok írni rendszeresen, nem mintha nem lenne miről, csak sokszor lusta vagyok, vagy akadozik az internet, vagy Aliznak nem tetszik a dolog, de most alszik, úgyhogy kihasználom az alkalmat.
A múlt héten két helyen is voltam babalátogatóban. Először itt Krasznán, Sólyom Csillát látogattam meg és az ő tündéri kislányát, majd Zilahon voltam Sütő Magdinál és az ő aranyos kisfiánál. Szerettek babalátogatóba menni, mert ilyenkor mindig alkalmam van egy kicsit visszaemlékezni, amikor Aliz is olyan csöppség volt és jó látni, hogy milyen hamar nő...és amúgy is mindig is szerettem a kis csöppségeket, csak most már nem félek úgy tőlük, mint régebben:)))
Csütörtökön ismét volt fiatal nők köre...úgy örülök, hogy most már egyre rendszeresebb és egyre többen vannak és egyre jobban a beszélgetések, kezdünk összemelegedni.És ami még ennél is jobb volt, az az hogy vasárnap együtt szolgálhatunk a gyülekezet előtt.:)
Mivel elég mord és hideg mostanában az idő, szoktam néha kézimunkázni. Amikor a testvéremék itt voltak hoztak nekem ajándékban egy csomó, gyönyörű szalvétát dekupázsozni.
Ki is próbáltam ezt azt.
Ezek a szebbnél szebb szalvéták:
Ilyenek voltak a fűszeres dobozaim:

És ilyeneké lettek:
Hogy Aliz se maradjon ki a sorból, felteszek egy kis videót, amin újból produkálja magát...:)))
Aminek nagyon örülök az az, hogy egyre többet játszik egyedül és ilyenkor nagyon aranyos tud lenni és sokat beszélget ilyenkor...

7 megjegyzés:

  1. O de draga Alizka,Isten aldja meg tovbbra is veletek egyutt!

    VálaszTörlés
  2. Bizony szepen noddogeltek!Az Ur aldja meg!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen!Hasonlóan kívánom Isten áldását kedves Anikó és Iri és családjuk életére!

    VálaszTörlés
  4. Csak győzzük hallgatni...az nem olyan kellemes amikor éjszaka kellős közepén is rájön a beszélgetés, akkor nem tudok neki annyira örülni, hogy jaj de aranyosan beszélget:)))
    Ti is nagyon hiányoztok!
    Vigyázz nagyon magadra, magatokra!:)

    VálaszTörlés
  5. De aranyosak vagytok.
    Szépek lettek a dobozok. Lejárt a fekete-fehér kedvenc? Van megvan még csak nem a konyhában? Látom szalvétád lett volna...

    VálaszTörlés
  6. Még tart, csak kell egy kis változatosság is...
    Mióta férjhez jöttem, kezdem megszeretni a színeket:)))

    VálaszTörlés