2010. október 7., csütörtök

Álmatlan éjszakák


Hát újból fent vagyok és nem tudok aludni, pedig nagyon nagyon szeretnék...
Aliz már legalább hatszor megébredt és kb. a negyedik felkelésem után nem tudtam visszaaludni.Majdnem egy órát forgolódtam és irigykedve hallgattam hogy milyen mélyen szuszog Árpi és Aliz.Kijöttem a nappaliba olvasni, hátha elálmosodok közben, de nem segített, most pedig bekapcsoltam a számítógépet, elolvastam blogvilágban a híreket:).
Lehet elindítok egy filmet, hátha abba belealszom...
Kíváncsi vagyok véleményetekre, hogy szerintetek mi történik Alizzal?Miért nem alszik nyugodtan? Eddig nagyon jó alvó volt, végig aludta az éjszakát. Az orra nincs bedugulva, éhesnek nem éhes.És azonnal el is alszik, ha karomba veszem és egy kicsit ringatom. Próbáltam azt, hogy ne vegyem ki a kiságyból csak tegyem vissza a csúzliját, de nem volt annak semmi eredménye és nem akarom síratattni, mert Árpinak munkanap következik...
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy annyiszor megébred?És esetleg mit lehet tenni?

5 megjegyzés:

  1. Mivel fél éves elmúlt megindulhatott nála a fogzás. Mindegyik pici másként viseli.

    VálaszTörlés
  2. Hát már kb.két hónapja mindent arra fogunk, hogy biztos jön a foga:)))
    Mindig úgy képzeltem, hogy olyankor nemcsak felsír, hanem állandó ordítozás lesz...vagy még az is megtörténhet, ugye?:)
    Na, fel kell készülni mindenre...:)

    VálaszTörlés
  3. Hát jöhet 2 hónapja is :))) nálunk Zsófinak 9 hónaposan jött ki az első. Ez az az időszak amikor ha nem tudjuk mi baja, ráfogjuk a fogzásra. 3 gyerek anyukájaként mindegyiknél teljesen másként jöttek, Zsófinak a hasa is ment 1-1 fogacskánál

    VálaszTörlés
  4. Mikor nálunk Szilvia volt ilyen, akkor nem volt erőm kivenni-betenni az ágyába, ezért babakocsiba tettük és ott aludt. Mikor ébredezni kezdett, akkor a lábammal ringattam a kocsit, amitől visszaaludt. Igaz, hogy nem aludtam mélyen, de mégse ugráltam egész éjjel, és kicsit aludni is tudtam. Ez kb. 2 hónapig tartott, mikor is kibujt a foga és egy csapásra megoldódott az alvás. Lehet több minden a háttérbe, fájó pocak, vagy egy nagyon eseménydús nap, kevés nappali alvás, vagy éppen a sok nappali alvás. Nem tudni, ezt mindenkinek magának kell kideríteni.

    VálaszTörlés