2011. január 7., péntek

Ha hittel kéred...


Az imaházba imahét volt, igaz, hogy csak kétszer voltam. Ma nagyon megérintett az ige amit felolvastunk,és a bizonyságtevések is. Hiszem, hogy nem véletlen, hogy a hit témájával foglalkoztunk, mintha ki találták volna, hogy nekem mire van szükségem.
Szégyenkezve bevallom, hogy az utóbbi időben nagyon sokat aggodalmaskodtam és zúgolódtam ami a házunkat, a jövőnket illeti. Sokszor azt szeretném, hogy "ad meg Uram éppen most" és sajnos, hogy nem tudom Istenre bízni teljesen az egészet, és sokszor nem tudom kivárni az időzítést. Pedig a legjobb ahogy Ő akarja és akkor amikor Ő akarja. Miért értem , értjük meg ilyen nehezen akaratát?!
Ma kértem hitet, ma Rá bíztam teljesen, ma letettem az Ő kezében minden aggodalmamat, problémámat, kételyemet. És szeretném ott is hagyni...

1 megjegyzés:

  1. Elfogadni Isten akaratat, neha a legnehezebbnek tuno dolog...Tudom, hisz en is kuszkodok ilyen problemakkal...Nincs neha meg, az a kello hit, mivel teljesen Istenre tudnank bizni az eletunket!

    VálaszTörlés