2011. január 24., hétfő

Eladó

Egy kis segítségemre lenne szükségem a részetekről...
Nem szerettem volna zsibvásárt csinálni itt a blogon, de már többször is tapasztaltam, hogy bizony az internet nagyon hasznos is tud lenni, úgyhogy megpróbálkozom ezen az úton is.Bocsánatot is kérek egyben ha valaki nem jó szemmel nézi ezt...
Nagyon szeretném eladni a menyasszonyi ruhámat, mert nem érdemes pakolni egyik helyről a másikra, mert egy idő után, akármennyire ügyelek rá, megcsúnyul. És már többet úgysem szeretném használni:)
Szóval ha tudtok valakit, akit érdekel, akkor megköszönném ha ajánlanátok neki a ruhát.
A ruha kb. 170 cm magasaknak való és a méretét lehet állítani, mert hátul fűzős.
Az ára 300 lei, de megvan a lehetőség az alkudozásra is.:)
Bővebb információikért lehet írni a papannacska@yahoo.com email címre.
Előre is köszönöm a megértést és a segítséget.
Ez lenne a ruha:



Néhány kép, amikor még én viseltem ezt a nagyon egyszerű, de szerintem szép és kényelmes ruhát.



3 megjegyzés:

  1. Szép ruhád volt:). Sajnos, már nekem sincs szükségem rá:). Egy jó vevőt kivánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép volt! Boldog vásárlót! Lenne egy kérdésem is a blogomon amit majd megválaszolhatsz. Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos voltál benne!

    VálaszTörlés