2010. november 23., kedd

Elmaradt sorok...

Már régóta készülök írni, de mindig valahogy elmaradt. Egy kicsit gondolkodóba estem és megkérdőjeleztem, hogy folytassam a blogírást vagy sem...sokszor úgy érzem, hogy olyan egyoldalú kommunikáció az egész, én írok, ki tudja hogy kik olvasnak, minden bejegyzés mintha megválaszolatlan levél lenne...Aztán a múlt hét folyamán több visszajelzést kaptam, hogy igenis folytassam, mert volt akinek bátorítást jelentet, volt aki ötletet kapott, és volt aki csak úgy...szeret olvasni:). Nem tagadom, jól estek ezek a dolgok és még folytatom, már csak magamért is, mert mindig jól esik visszaolvasni, hogy mi is történt velünk...
Sok minden történt mostanában, igaz elég relatív ez a sok, de nekem soknak számít már az is, ha nem a megszokott dolgok történek:) azt hiszem ez a gyes szindróma:)))
Szóval Aliz betöltötte a nyolc hónapot és felállt. Két nap alatt összehozta és most már nagyon profin csinálja:) Lépegetni is lépeget és van amikor körbe megy a kiságyba is. Nagyon aranyos és örülünk, hogy ilyen szépen fejlődik.
A múlt héten történt a frizura váltás is. Mindenki sajnálkozik a nagy haja miatt, de már nagyon szükség volt erre, mert mindig a szemében volt és elől háromszor olyan hosszú volt mint hátul. Így még jobban hasonlít apukájára:)))

Szombaton Zilahon voltunk a Lányok -Asszonyok Konferenciáján. Nagyon örülök annak, hogy többen is voltunk Krasznáról. Nagyon jó volt együtt lenni és találkozni olyanokkal akikkel nagyon ritkán van alkalmam erre. Jókat beszélgetünk és hálás vagyok Istennek a barátnőimért, még ha nagyon messzire is kerültünk egymástól.
Isten tanított engem ezen a konferencián és sok üzenetet kaptam, néhányat gondolatot, ami nagyon megragadott lejegyzek, mert a szó elszáll de az írás megmarad:) :
  • Ne gyűjtsünk köveket(sérelmek), mert falak épülhetnek fel belőlük!
  • Az első vihar megmutatja, ha egy kapcsolatban van kőszikla vagy nincs
  • Evangelizációs lehetőség az, ahogyan a kapcsolatainkat megéljük
  • Isten megpróbálja kapcsolatainkat azért, hogy Benne alapozhassuk meg azokat
Nagyon jó volt Lídiát hallgatni, olyan volt mintha még mindig az egyetem padjaiba ültem volna:). Nagyon tetszett Lisztes Piroska közvetlensége és nyitottsága és az hogy saját tapasztalatait osztotta meg velünk.
Jó volt ott lenni és hálás vagyok Istennek a lehetőségért, hogy formálni akar és erre nagyszerű alkalmakat hoz össze:)

12 megjegyzés:

  1. Hat nagyon sajnalom hogy nem talalkoztunk Zilahon,pedig ugy figyeltem ,hogy hatha latok blogtarsakat,na de remelem ad meg az Ur ilyen alkalmat.Ami a konferenciat illeti,valoban csodalatos alkalom volt a lelki novekedesre.A blog irast pedig folytasd nyugodtan mert en rendszeresen olvasom,sok hasznos es epito dolgokat irsz.Lehet hogy a mi hibank is hogy ritkan irunk hozza megjegyzest,de igyekszem ezen valtoztatni.Maskulomben tudom mert en is sokszor igy gondoltam,hogy ha senki nem olvassa miert irjam le.

    VálaszTörlés
  2. Én is szerettem volna találkozni a blogtársakkal.Kellett volna szervezni egy blogtalálkozót:)hát, majd legközelebb:)
    Köszönöm a bátorítást, kedves Anikó és fogom folytatni a blogírást, egyelőre:)

    Nagyon szívesen, kedves Maresz!

    VálaszTörlés
  3. Írjál csak továbbra is. A múlt héten nem jártam interneten, de most benéztem hozzád és ezelőtt is. Nem mindi marad itt az ujjlenyomatom, de jólesik egy kis hazai levegőt szippantani a blogodon. Emlékszem Emil Veress Mártiéknál állt fel először a kiságyban, még most is előttem van a kis imbolygó lába... és már 8 és fél éves. Repül könyörtelen az idő! Puszi nektek.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Anna, hogy olvasol és hogy írsz, nagyon jól esik:)Én is olvaslak rendszeresen.
    Hát tényleg nagyon hamar telik az idő, csak ne teljen hiába...:)
    Mi is puszilunk benneteket!

    VálaszTörlés
  5. Irj csak irj tovabbra is!!!!Nagyon sokszorha rossz kedvem van,a te blogodat olvasom..a tied es a KLariet!!MIndig megnyugtatnak a soraid,mindig raebresztenek valami szepre,jora,csodalatosra amit Istentol kaptam!Tudod en nem vagyok annyira "eros hitu",mint te,ugy ertem hiszek Istenben teljes mertekben,hisz mar annyiszor megmutatta merhetelen josagat,csak valahogy ezt minidg elfelejtem...na olyankor lepek be a blogodra es olvasok nehany sort:)Ugyhogy,ha mas okod nincs,akkor legalbb en miattam ne hagyd abba a blogirast!!!:)Kellemes napot!

    VálaszTörlés
  6. Igy van Anna, te csak irj tovább, mi meg olvassuk mindig,csak a hozzászóláshoz több idő kell, ezért nem mindig szólunk hozzá, de veletek vagyunk...:P
    puszi, nagyon édes rövid hajjal is :P

    VálaszTörlés
  7. Hát Emese, majdnem megríkattál...nem is gondolná az ember, hogy sokszor ki és mi van a képernyő mögött:)Nagyon jól esett amit írtál és bátorított, hogy nem hiábavaló ez az egész.Kellemes napot nektek is és az Úr áldását kívánom a te és családod életére!

    Köszi Melinda, hogy ti is velünk tartotok, ez kölcsönös:).puszi

    VálaszTörlés
  8. No latod Anna... nem hiaba irsz. Es meg akkor sem, amikor nincs semmi visszajelzes, mindig van valaki a hatterben is, es a masik, hogy legalabb kiirod magadbol, az oromot, banatot, vagy akarmit, es neked is megmarad, visszaolvashatod, halat adhatsz a jo dolgokert. :) Aranyos a kis Aliz, hamar no.

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen, Klári, tényleg nagyon jó visszaolvasgatni és tényleg hamar nő a mi kislányunk:)

    Köszönöm Jutka!:)

    VálaszTörlés
  10. igen koszi hogy irtal Andi besegitett aztan lassan en is rajovok mit hogy kell csak meg be kell allitsuk a gepet hogy legyen magyar karakter hogy erthetobb legyen az iras,na puszika es gondolom hogy milyen nagy orom hogy Aliz jar mert en is nagyon varom ,mert most se ulni nem szabad se jarni es a fejet feszt emeli fel a leany meg a labat is ugyhogy nem ul 2 percet nyugodttan orokmozgo:)na puszi szep hetet!

    VálaszTörlés