2010. november 4., csütörtök

Az elmúlt napok


nagyon jól teltek, több okból is. Nem voltam egyedül, három napig nem csak én kellett rendezem Alizt és ha kiléptem a szobából nem kezdődött el a nagy sírás. Három napig nem kellett mosogassak, mert nem engedte Kati, volt kivel meginni a reggeli kávét, volt kivel társasjátékozni, ha akartam hanem:), mert Nóra addig nyaggatott, még kénytelen voltam leülni vele játszani, volt kivel tekeregni, vásárolgatni és még sorolhatnám hogy miért is volt jó ez a három nap...
Nóra, most 10 éves és rajta is kezdenek látszani a kamaszodás jelei és ezeket látva és tapasztalva, már előre félek, hogy mi lesz majd...De hála Istennek addig sok van és addig sokat tanulhatok, hogy hogy is kell nevelni, viselkedni, példát mutatni, hogy majd idővel mindenki jól járjon:)
A tegnap voltam fiatal nők körén. Igaz, most nem gyűltünk össze annyian, mint általában szoktunk és ezért nem is foglalkoztunk egy konkrét témával.De nagyon jó volt beszélgetni és sikerült mindenkinek kiüríteni a panasz zsákocskát. Néha kellenek az ilyen alkalmak is. Legalábbis nekem nagyon hasznos volt.
Van néhány kép a mi a múlt heti női körön készült, de csak most kerültek hozzám.
Hát ezek vagyunk mi:
Mindig jó kedvűek:)

Ma voltunk Alizzal a játszótéren. Úgy örülök, hogy a krasznai felújítások ( nagyon szép sétányokat hoztak létre, így szépítetek Kraszna kinézetén) során sikerült egy olyan hintát is összehozni, amit Aliz is tud használni, ugyanis olyan mint egy kis kosár és jól lehet benne himbálózni. Nagyon praktikus kisbabáknak.Remélem, hogy sokig élvezhetik a kisbabák és nem fog megrongálódni...
Miután hazajöttünk, megfürdettem Alizt, evett és elnyomta egyből az álom. És úgy örültem, hogy pont annyit aludt, hogy sikerült összeütni egy két fogásos kaját és még fel is mosogattam.
Most már hogy munkám elvégeztem, nyugodtan pihenhetek az est folyamán...
Milyen jó, így, jókedvűen, jóleső fáradtan, nyugodtan végezni a napot...

2 megjegyzés: