2010. augusztus 5., csütörtök

Nádasdon...

...voltunk a héten Alizzal és ma érkeztünk haza. Nagyon jól telt, már nem is tudom, hogy mikor lustálkodtam ennyit, nagy könyörgések árán engedték meg, hogy felmosogassak vagy porszívózzak. Győzködtek, hogy most pihenjek...és én kihasználtam minden percét.
Kati és Nóra kibabázták magukat és mikor csomagoltam, azt mondták, hogy nagyon üres lesz a ház, szegény Nórikám még a sírást is elkezdte, de mondtam, hogy most már tényleg kell jöjjünk, mert itthon is hiányolnak, főleg Árpi.
De inkább beszéljenek a képek...

Indulást előtt.Lehet, hogy nem hiányoztunk volna úgy, ha egyik a kettő közül itthon maradt volna:)
Nórával
Voltunk baba látogatni is. Ő itt Kaszta Jázmin. Ugye milyen aranyos?:)

Egyik pici másik kicsi:)Kb. 10-12 éve Barbi babáztunk, most meg eljutottunk odáig, hogy ténylegesen babázgatunk. Most jól kell hogy működjön, mert annak idején elég sokat próbálgatunk:)))

Reggeli ébredés...
Eszegetünk
"Anya kérek még":)
...és jöhet a jól megérdemelt pihenés...

2 megjegyzés: