2010. június 28., hétfő

Na, kire hasonlít?:)

Amikor végig megyek az utcán többször is megállítanak, hogy megnézek Alizt és persze ilyenkor az az első, hogy elmondjak véleményüket: tiszta apja illetve tiszta anya. Mindkettőt hallottam már elég sokszor és persze azt is, hogy nagyon hasonlít Erzsike nagymamára, anyukámra.

Most kíváncsi vagyok a ti véleményetekre :) Szerintetek kire hasonlít?:)





Ez én volnék...


















...ez a z aranyos baba, pedig Árpi










Szabad a gazda...:)))))

11 megjegyzés:

  1. Inkabb apjahoz ,de van beloled is, ugyhogy ez egy uj aranyos baba!

    VálaszTörlés
  2. en a mamajara hasonlitom:)mutazsd meg a mamanak ezt a komnetet biztos nagyon buszke lesz ra:)az a fontos ,hogy jo baba es egeszseges is;)

    VálaszTörlés
  3. szeme Arpi, arcocska Anna hatarozottan. na de azert emellett igazabol egyedi, gyonyoru kislany. hianyoztok, minden kepnel ezt erzem. na de kaptok ti majd olelest es puszit ajajjjjj:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem mindketőtökre hasonlit ,mert ha jobban megnézzük ,ti is hasonlittok egymásra.
    Amugy a szája inkább a tied, az óra pedig inkább az Árpié,de én Klári mamára is hasonlitom..

    VálaszTörlés
  6. Nagyon hasonlít rád:)) de mindkettőtökre:) és mégis egyedi:)

    VálaszTörlés
  7. szerintem Árpira hasonlít, de van egy pár vonása, ami pedig csakis rád! gyermek, ez a lényeg:)

    VálaszTörlés
  8. szerintem is inkább az édesapjára hasonlít...
    olyan aranyos baba :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem többnyire Árpira hasonlít , de ami a legfontosabb , hogy nagyon aranyos kislány :)

    VálaszTörlés
  10. Hát többnyire ezekre a válaszokra számítottam, mert én is mindig Árpi vonásait látom Alizba, de ahogy ti is írtatok nem igazán ez számít, mert nagyon aranyos baba.
    Megmutatattam Árpinak is a válaszokat és nagyon büszke volt, egy kis örömet szerezni neki, nem is kicsit...:)))
    Köszönöm, hogy részt vetettek ebben a kis játékban:)

    VálaszTörlés
  11. Mind a két szülőre. :))))) Nagyon aranyos arcocskája van. :)

    VálaszTörlés