2010. június 20., vasárnap

Hétvégi vendégek

Szerettem az olyan alkalmakat mikor megtelik a ház és egy kicsit felborul a mindennapi rutin. Az igazság, hogy hiányzik az, hogy emberek között legyek és jókat beszélgessek, úgyhogy nagyon örülök, annak mikor valaki, valakik felhívnak és azt kérdezik, hogy: otthon vagy?meglátogathatunk? HÁT PERSZE:)

Szombaton a Nagy lányok(mi így szólítottuk őket:)), Noémi és Johanna látogattak meg. Jó volt beszélgetni és nekik jó alkalom nyílt a babázgatásra.

Vasárnap pedig, a nagybátyámék, Laciék látogattak meg és elhozták anyukámékat is, jó volt együtt lenni.
Nóra kiharcolta magának, hogy ő is ölébe tartsa Alizt:), úgy-e hogy hasonlítanak? Sokszor Aliz helyett Nórának szólítom a kislányom, talán azért, mert elég sokat játszottam, ügyeltem Nórára mikor kisebb volt, főleg nyáron, amikor vakáció volt.De régen is volt az...Azóta kész nagy lány lett. Ma nem győztem csodálkozni azon, hogy hogy megnőtt. Amikor megkértem, hogy tegyen be valamit a hűtőbe, kétszer is megkérdeztem, hogy biztos Nórikám, hogy te tetted be a legfelső polcra?:)))Gyorsan telik az idő...
Egy kicsit félve, de Laci is kézbe vette, amit Aliz mosollyal és kacagással díjazott:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése