2010. február 1., hétfő

Doktornéninél...


Ma voltunk felülvizsgálaton a nőgyógyásznál.
Minden rendbe van, jól fejlődik a kislányunk, már 2300 gr és még gyarapodhat egy kilót.:)
Már lefordult és azt mondta a doktornéni, hogy a baba lassan készülődik a szüléshez.
Én is készülődök, testben is, lélekben is és azt egyáltalán nem tagadom, hogy NAGYON FÉLEK!
Testben úgy, hogy lassan elkészül a csomagom, amit kell majd magammal vigyek, lélekben pedig, úgy, hogy nem telik el úgy egy nap, hogy ne fohászkodjak azért, hogy a Jó Atya velem legyen és vigyázzon mindkettőnkre és óvjon meg minden bajtól. Az ő kezébe vagyunk...

8 megjegyzés:

  1. Ne félj, csak higgyj- mondogatta nekem édesapám mindig! Nem könnyű ez a szülés dolog, de tul leszel rajta! és mikor meglátod a kis csöppséget, azt mondod megérte:) gondolunk rád, és veled vagyunk lélekben...

    VálaszTörlés
  2. én is gondolok rád, és hiszem az Úr veletek lesz, ne félj, minden jön majd magától egymás után, majd csak pár nap múlva fogod fel igazán, hogy mi-hogy történt, mert amikor kezedbe kapod a kicsit minden olyan lényegtelennek tünik, csak a baba lesz meg ti és a mérhetetlen hála Istennek amiért megáldott ezzel a pillanattal.

    VálaszTörlés
  3. Hála az Úrnak a feljeltt orvostudományért is. Régebben sokkal nagyobb félelemmel szültek a nők, jogosan. Ma sok segítséget kap egy szülő nő a kórházban. Remélhetőleg. Viszont úgy mint régen, most is Isten védő keze óv minket. Ahova életet akar adni, ott élet lesz! Kívánom nektek! És minden úgy lesz ahogy az Ige mondja, majd elfelejted a fájdalmat, mert élet jött a világra! Pál a tanúja nem szültem könnyen, de ő többre emlékszik mint én!

    VálaszTörlés
  4. El sem tudjátok képzelni, hogy mennyit jelent nekem egy egy ilyen bátoritás...Az emberek mindig jobban fogadja a tanácsot, a vigasztalást, a bátoritast olyanoktól akik hasonló dolgokon menetek keresztül és ezzel én is igy vagyok, úgyhogy KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
  5. megtartatik az istenfélő asszony a szülésnél. ezt ígérte Isten. fog fájni, ez biztos. de kibírható. te ügyesen állsz a dolgokhoz, itt is meglátod túl leszel rajta. én mindig hittem abban is, hogy ha imádkoznak értem, könnyebb lesz. ezért mikor indultam szülni, írtam pár sms-t olyanoknak, akik tudtam imaharcosok. tapasztaltam az áldását. Könnyű szülést kívánok, hogy még kívánd a párját:)
    Ha gondolod, szívesen elküldöm egyik gépünk, ha nem sikerült megjavíttatni. Csak küldj be valakit érte.
    Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Evódia köszönöm a bátoritást, majd szólok neked ha úton leszünk a szülészet fele;), de ismerek egy nagyon jó imaharcost, az anyukám, és nekem az is sokat jelent, hogy ő mellettem van és reméljük lesz is!!!
    Köszönöm az ajánlatot is, de nagyon szeretném ha összejönne a miénk megjavítatása, reméljük...

    VálaszTörlés
  7. édesanyád én is így ismerem... itt nagyon sok imaharcos nő van, Zilahon, akiktől tanulhatok.

    VálaszTörlés
  8. Szia Anna! Egyetertek Evodiaval.Az ima valoban sokat segit, megerosit es nem fogsz felni.En ezt tapasztaltam. Sokkal nehezebbre gondoltam, de meglepodtem, h nem is olyan fajdalmas es kibirhatatlan a szules:-) De az imaknak koszonhetem! Kivanok neked is konnyu szulest es h kellemes elmeny legyen a szamodra. Julia Pusok

    VálaszTörlés