2010. február 10., szerda

Babalátogatás

Emlékeztek még egy korábbi bejegyzésemre, amikor meglátogatuk a Hajas családot?, most újból ezt tettük a tegnap, csakhogy azóta bővült a család:) Igaz, hogy már öt hetes a kisbaba, de csak most jutottunk el, mert vártuk, hogy teljesen meggyógyuljak, nem szerettem volna ráragsztani...
Hadasa Evelin az anyukájával
Számomra nagy élmény volt, amikor Árpi elkezdett babázni...igaz nem is volt választása, mert István azt mondta, hogy addig nem engedi hazamenni még nem tartja a kicsibabát az öllébe:) ...annyira belejött, hogy alig akart megvállni tőle és állandóan a fülembe sugdosta, hogy alig várja, hogy a miénk is meglegyen;)
Egész este ahogy a kisbabát és a körülötte levőket nézegettem, eltűnödtem, hogy nemsokára nekünk is lesz egy ilyen kis cseppség, egy kis hangadó a családba és mit fogunk vele kezdeni?!Egy kicsit meg is ijedtem, hogy mennyire megváltozik majd az életünk...
...aztán a kezembe vettem és már nem is tűnt olyan ijesztőnek:))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése