2010. január 25., hétfő

Már jobban...

Köszönöm azoknak akik aggodtak értem és imádkoztak értem.Ma már jobban voltam, nem is ültem sokat az ágyba, a doktornő is azt mondta, hogy legyek türelmes, mert meggyógyulok:), de ne sokat legyek kint és emberek között. A hétvégén kedves anyósom gondoskodását, ma pedig anyukám gondoskodását élvezhetem, ami az ebédkészitést illeti. Ilyen körülmények között hogyne lennék jobban:))














Biztos, hogy tettrekészek és nagyon aranyos nagymamák lesznek és biztos vagyok abban is hogy majd számithatok segitségükre:)
Nagyon hálás vagyok értük is!!!

3 megjegyzés:

  1. valóban kedves kis- és nagymamák vannak a képen:) örülök, hogy jobban vagy. még egy kicsi...:)

    VálaszTörlés
  2. De jó látni titeket. Gyógyulj meg hamar.

    VálaszTörlés
  3. Hát az igaz, hogy már nem sok van...kb hét hét;)

    VálaszTörlés