2010. január 24., vasárnap

"...jóban-rosszban, egészségben-betegségben..."

Már kb. három napja betegágyon vagyok. Elégé megfáztam, meghűltem, de mostmár hál'Istenek egy kicsit jobban vagyok. Már nagyon rég gyengültem le ennyire, de úgy olvastam valahol, hogy a terhesség ideje alatt nem olyan erős az immunrendszer mint máskor, talán ez is lehet a magyarázat, a másik viszont az, hogy nem is szedtem az elején semmiféle gyógyszert mert féltettem a babát... de végül is, csak a gyógyszerekre kényszerültem, remélem, hogy nem lesz semmi gond...
Amiért nagyon hálás vagyok, az a férjem jelenléte, nagyon aggódott értem és mindent elkövetett, hogy jobban legyek és hogy meglegyen mindenem a mire szükségem van, még éjszaka idején is többször is megébredt és leste minden kérésem, áldás egy ilyen férj...
Esküvökön hallani azt a fogadalmat, hogy a házaspárok ki fognak tartani egymás mellett jóban-rosszban, egészségben-betegségben, de nem mindig gondolják komolyan, vagy nem valósul meg a valóséletbe...hát én most átélhettem, hogy tényleg mellettem van és biztos vagyok benne, hogy mindig számithatok rá, mert az Úrtól kaptam és nagyon hálás vagyok érte!!!
Kérem az Úrat, hogy adjon nekem több szeretetet, hogy kitudjam mondani, kitudjam mutatni, kitudjam fejezni, úgy szeretettemet, ahogy az Úr elvárja tőlem.
Olvastam Evódia blogján hogy február 8-14 házasság hete lesz. Alkalmunk lesz együtt ünnepelni, kimutatni szeretetünkte egymás iránt, igaz, nem csak most kell ezt tenni, hanem mindig!
Te, én mindig úgy mutatjuk ki szeretetünket férjünknek ahogy Isten elvárja tőlünk?

5 megjegyzés:

  1. Gyógyulást, azért érdemes megkérdezni a háziorvost, hogy melyik gyogyszert ajálja ilyen esetben, máskülönben meg a gyógyszerek akkor ártanak a legjobban mikor még nagyon pici a baba. Ami még nekem segitett, hogy végig szedtem egy magzatvédő vitamint, elevit a neve, és mindig jó erőnlétben voltam és a megfázást is hamar leküzdöttem, és még gyógyszerhez sem kellett nyulni, hát nagyon vigyázz magadra, ebben az influenzás korszakbn, és az Úr áldjon meg benneteket. További kellemes kismamaságot!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Andi! Az Elevitet már egy hónapja szedem a kálciummal együtt amit a nőgyógyász irt fel nekem. Most, hogy megfáztam a háziorvos utasitására szedem a gyógyszert, de reméljük nem sokáig kell tennem és köszönöm a jó kivánságokat és ti is vigzázzatok magatokra és egymásra!!!

    VálaszTörlés
  3. rád és minden kismamára vigyázzon az Úr, ezért imádkozom.

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük ay imatámogatást, szükségünk is van rá, mert Krasznán a gyülekezetbe négy kismama van, tudomásom szerint;), és ezen kivül a barátnőim és ismerőseim között még akad jónéhány, hála Istenek ezért!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyógyulást kivánok neked! Vigyázz magadra, amennyire lehet kerüld a tömeget, mert ebben az időszakban sokan hordozzák az inluenza virust. Én is imádkozom érted, és a lányaimért is, hogy az Úr örizzen meg a betegség szövődményeitől.

    VálaszTörlés