2009. december 2., szerda

Várva várt...

Mivel nemigazán volt időm, elhalosztattam beszámolni a hétfői női köről , de most megteszem.
Szóval, elég sok kihagyás után most újból volt női kör, mondhatnám azt, hogy fiatal nők köre, hiszen egyikünk sem idősebb 25-nél és nagyon fiatal házasok (max. 4 év).
Összesen 5-ön voltunk, igaz többre számitottam, de ennek is nagyon örültem és ahogy vártam, hogy érkezzenek eszembe jutott, hogy őt is, őt is meg lehetett volna szólitani, de reméljük lesz még alkalom pótolni a mulasztásomat, mulasztásunkat.
Nem készültem témával, inkább csak beszélgetést beinditó témával: "Mondj egy jó és a egy rossz dolgot ami mostanában történt veled illteve családoddal".Majd imakéréseinket tártuk fel egymás előtt és imádkoztunk is egymásért. Nagyon jó beszélgetések alakultak ki és igy legalább megtudhatam, hogy mi foglalkoztatja, mi bántja illetve minnek örölnek azok, akik kedvesek nekem.
Én személyesen megtapasztaltam, hogy az Úr jelen volt és munkálkodott, amiért nagyon hálás vagyok!!!




Végül képeslapokat készitettünk egymásnak. Remélem Evódia nem haragszik meg azért, hogy ötletlopó voltam:).










Jó volt látni, hogy mennyire ki tud kapcsolni egy kis kézimunka és ugyanakkor mennyire összetudja hangolni a társaságot.






Abban egyeztünk meg hogy advent utolsó vasárnapján átadjuk egymásnak amit készitettünk és addig is imádkozunk a felsorolt imatémákért.

Remélem lesz folytatás...

5 megjegyzés:

  1. nagyon örülök bejegyzésednek, folytassátok, ne hagyjátok abba.imában gondolok rátok én is, hogy ez a kicsiny kezdet naggyá nőjjön.

    VálaszTörlés
  2. ó,... én nagyon örülök! jössz péntek este?:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jutka, ez nem az első női kör, ugyanis már többször is volt, csak volt egy hosszabb kimaradás, ami remélem, hogy nem fordul elő túl gyakran:)
    Kedves Evódia, sajnos nem jutok be, mivel elég fárasztó napjaim vannak, de lélekben veletek vagyok és imádkozom, hogy legyen egy áldásos alkalmatok. Remélem, majd lesz beszámoló róla:)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nem tudom miert nem erkezett meg a megjegyzesem, par napja irtam...
    Aldast kivanok ratok. Szeretettel,Anna

    VálaszTörlés