2009. december 23., szerda

Aliz!!!

Sajnos, csak ilyen későn jött össze a beszámoló, mivel nem voltam internet közelbe az ünnepek alkalmával, de fogadjátok szeretettel:)amúgy a következő pár sort, még akkor nap irtam, amikor a vizsgálat volt, úgyhogy akkor még frissek voltak az érzelmek:)

Már nagyon vártam, hogy újból lássam a kicsikét...mindig nagy izgalommal élem meg azokat a pillanatokat amikor az asztalon fekszek és előttem a képernyőn nézem azt a kisbabát akinek az érkezését egyre jobban várjuk és aki majd megváltoztja az egész életünket. Megmértük a a fej, a test, a végtagok arányait, a szívverést és minden méret, adat nagyon jó.Képzeljétek van már egy 1 kilós 300 gr-os kislányunk:))

Ilyenkor mindig megkönyebülök és hálát adok Istenek, hogy megőrizte és hogy egészségesen fejlődik.

Íme két kép, igaz, hogy nem vehető ki minden ami a képen van, de nekem már ez is szívmelengető látvány:)

Van egy videó is, igaz, hogy nagyon rövid, de én már annyiszor megnéztem:)Érzem minden nap ahogy mozog, de most láthatom is, érdekes nem?

1 megjegyzés:

  1. Benteahoz jársz?:) Nahát, nem mondta nekem...
    Boldog új évet és egy könnyű szülést benne!:)

    VálaszTörlés