2009. december 21., hétfő

Már rég írtam...

Mostanában eléggé el vagyok foglalva, úgyhogy kimaradt a blogírás...de próbálom bepótolni, amennyire lehet...szóval csütörtökön volt újból női kör, már amennyire lehet annak nevezni, inkább írnám azt, hogy összeültünk az "asszonykák" beszélgetni:) és most a téma egész véletlenül a szülés volt és jól kioktattak engem, aminek nagyon örülök, hiszen nem fognak váratlanul érni egyes dolgok.Persze biztos így is lesz egy jó pár meglepetés.
Pénteken bementem Zilahra, anyukámékhoz, amúgy ez a megszokott pénteki program!
Szombaton mennyegzőn voltunk Denisszának. Ebben az évben ez volt a hatodik mennyegző, de hát mi szerettünk örülni az örülőkkel. Sajnos nincsenek képeim, mert lemerült a fényképezőgép, és a feltőltő elromlott, de most fog hozni, egyet az angyalka;). De amint szert teszek valahonnan képekre akkor majd felteszem őket.
Vasárnap imaház és ebéd után, kulturotthonban voltunk egy összetett, mondhatni ökuménikus karácsonyi előadáson.Nagyon jó volt és hangulatkeltő. Örülök annak, hogy annyian megjelentek, mert volt üzenet is az emberek felé, remélem többen is elgondolkodtak.
Este pedig elmentünk Rebekáékhoz, jó volt együtt lenni, de már éreztem, hogy ez a zsúfolt program már egy kicsit fárasztó nekem.
Az elmúlt napokba a munkahelyen képeslapokat készitettünk a taták, mamák hozzátartozóinak. Közel 70 boritékot tettem fel a postára! Elégé megható volt, amikor arra került sor, hogy ők is írjanak valamilyen jókivánságot gyermekeiknek, testvéreiknek. Nem birtam ki én sem könnyek nélkül és annyira hálás vagyok azért, hogy együtt ünnepelhetek a családommal!!!
Holnap szeretnénk elmenni a nőgyógyászhoz, remélem összejön, már alig várom hogy újból lássam a kislányom:)
Holnap jövök a beszámolóval...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése