2009. december 10., csütörtök

Tanácstalan...

Hát már hozzánk is elérkezett a H1N1 virus láz. Nem kell annyira megijedni, mert nincsenek még konkrét esetek itt Krasznán, de most osztogatták a védőoltásokat az öregotthonban is és persze a személyzetet is kikérdezték, hogy ki kéri és ki nem kéri. A tegnap egész délutánom azzal telt, hogy mindenkit felhivtam, aki tanácsot adhatna.
Először felhivtam a testvéremet, aki Magyarországon ápoló, majd felhivtam a nőgyógyászomat,a gyógyszerészt...de konkrét választ csak a testvéremtől kaptam, aki azt javasolta, vagyis egy profeszorral beszélt, aki azt mondta, mindenképp adassam be a védőoltást. A nőgyógyász nem mondott konkrét választ, de úgy vettem ki a szavaiból, hogy inkább a nem felé hajlik, és úgyanúgy a gyógyszerész is. A nőgyógyász nem tudott érveket vagy ellenérvekett mondani erről az oltásról, azt viszont elmondta, hogy más védőoltásoknál kimutatható, hogy amikor a kismamam be volt oltva akkor több kisbabánnál is megmutatkozott később az autizmus, ami elég komoly betegség.
Végül más kismamákat is megkérdeztünk, hogy ők mit tettek, tesznek és ők sem vállaják a védőoltás beadatását. Sokat törtük a fejünket Árpival, hogy mi legyen, végül úgy döntöttem, hogy egyenlőre még várunk vele, úgyanis én még csak egy hónapig, azaz január 15-ig fogok dolgozni és gondolom utána nem leszek úgy kitéve a betegségnek, hiszen nem fogok tömegben lenni. És ha azt veszük, akkor itt nálunk még nincs úgy elterjedve a betegség, mint példaul az ország déli és keleti részében. Ha majd veszélyesebbre fordul a helyzet akkor, majd beadatom, de egyenlőre még nem megyek bele...
Szeretném Istenre bizni magam és elhinni, hogy csak neki van hatalma megvédni engem, hiszen neki meg van a hatalma hozzá.
Megkérlek titeket, ha eszetekbe juttok, akkor imádkozatok értem és a azért a kis lényért aki bennem rúgdosódik(mostában egyre erősebben:)) és persze azokért a kismamákért akiket még ismertek. Az én környezetemben legalább 5 kismama van...
Fontos, hogy olyan döntéseket hozzunk amelyek ne legyenek rossz hatással a babáinkra. Én nem szeretném ha egész életben furdalna a lekiismeret, hogy egy rossz döntésel tönkre tettem egy kis életet ami rám van bizva.
SZERETNÉM ISTENRE BIZNI!!!

3 megjegyzés:

  1. Sokféle vélemény van ezzel az oltással kapcsolatosan. Igaz, hogy sok oltással életet lehet menteni (pl. a diftéria, rubeola, fekete himlő, mumsz, gyerekbénulás, veszettség, stb. betegségek majdnem teljesen eltüntek az oltásoknak köszönhetően), de az influenza elleni oltás csak 3-4 hónapra ad védettséget néhány virus törzssel szemben. S megtörténhet, hogy az aktuális járvány idején éppen más tipusú virus okozza a betegséget. Tehát a szervezet kell legyőzze a betegséget. Mi sem adatjuk be magunknak az oltást. Inkább arra igyekszem, hogy erősitsük az immunrendszerünket. És természetesen az Úrban bizunk, neki van hatalma megőrizni minden helyzetben!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jó tanácsot és mindenképp fogok arra törekedni, hogy első sorban az Úrra bizzam magam és a babát és eközben, pedig ügyeljek magamra:)

    VálaszTörlés
  3. Az "új influenza-járvány" egy új jövedelmi forrás a vezetőség számára. Azért csinálnak olyan nagy felhajtást belőle, hogy mindenki megvegye az oltást. Egyik halálos esetben sem (amikor azt állítottak, hogy egy ember sertésinfluenza miatt halt meg) sem volt bebizonyítva 100%-ban, hogy tényleg amiatt halt-e meg az illető. Amit viszont nem mondanak az az, hogy rengeteg mellékhatása lehet az oltásna... Szerintem is, mint ahogy te is írtad, az a legfontosabb hogy az ember egészen Istenben bízzon es valóban el is higyje, hogy Isten képes megvédeni...és ezen felül pedig mindenki olyan testi felkészülést kell tegyen, ami felől békessége van. A hit mindent legyőz, még egy veszélyes influenzát is:)
    Én kívánok sok erőt a terhesség további időszakában, az Úr áldjon meg egy egészséges babával!
    Szép napot!

    VálaszTörlés