2010. december 20., hétfő

Készülödünk...


A vásárlás nagyja megvan, a menü ki van gondolva, és a teendők is fel vannak sorakozva az agyamban...csak sajnos nem tudom végre vinni mindegyiket, mert van egy kis csöppség akinek nem nagyon tetszik az én időbeosztásom:) én úgy gondoltam, hogy fog aludni délután legalább másfél órát, és addig kitakarítom a fürdőszobát, de ő ebbe nem egyezett bele és éppen ahogy előkészítettem a terepet, megébredt...hát ez van...és magammal sem vihettem sem a konyhába, sem a fürdőben mert nagyon hideg van...:(
Nagyon igényli a társaságot és azt sem mindig elég, hogy egy helyiségben vagyunk, hanem foglalkozni kell vele, ölbe fogni...most is az ölemből tágra tárt szemekkel nézi, hogy pötyögök:)))
Magára sem lehet hagyni, mert ahogy kiteszem a lábam a szobából elkezdi az üvöltést.Vagy a másik változat az, hogy azért nem lehet hagyni, mert most már elég sokat mászkál és sokat csetlik botlik és sokszor elég veszélyes helyekre merészkedik...Hát remélem hamarosan "önállósodik":)
Hát nem tudom, hogy hogy leszek meg a dolgaimmal, ha így folytatjuk...Árpi erre mindig azt mondja, hogy annyit csinálsz meg amennyit tudsz, de hát egy háziasszonynak ennyi nem elég, ugye?
Érdekes ünnepünk lesz és már nagyon várom...Szent este a kis családunké, első napján Szabó mamánál(anyósom anyukája) leszünk együtt az egész családdal, ilyen már rég volt, talán hét éve...
Másod napján Zilahra szeretnénk menni anyukámékhoz és harmadnapján, mert ugyebár itt Krasznán azt is tartják, vendégeket várunk.Nagybátyámék, Lacikáék jönnek hozzánk.
Szóval unatkozni nem fogunk...
De addig még vár ránk egy disznóvágás (apósoméknál), takarítás, sütés, főzés, karácsonyfa díszítés.Bár már az utóbbinál tartanánk...:)

Kívánok mindenkinek egy nagyon boldog, békés, szeretetteljes karácsonyt!

4 megjegyzés:

  1. Jól írtad, én is ebben a helyzetben vagyok, annyi különbséggel, hogy nekem 3 gyerek adja a programbeosztást, én is kigondoltam mindent ...aztán meglatjuk mi lez belőle...
    Kellemes Karacsonyt nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Hát már csak ilyenek a gyerekek, nem úgy és akkor működnek, ahogy a szülők szeretnék. :)
    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk!:)

    VálaszTörlés
  3. kedves Anna, remélem , hogy sikerült elvégezni mindent, de ha nem nem baj, a fontos az , hogy áldott ünneped legyen!Áldott karácsonyt és sok örömet kívánok én is Nektek...

    VálaszTörlés
  4. Minden rendben volt és mindennel elkészültem.Igaz, volt egy kis segitség is a dédi részéről, aki nagy szeretettel ügyelt Alizra.:)
    Kellemes ünneplést mindenkinek továbbra is!

    VálaszTörlés