2010. szeptember 16., csütörtök

Jelentem jól vagyok...


...vagyis jobban, sokkal jobban:)
Lehet Aliz is érzékelte, hogy jobb ha hagyja, hogy anyukája kialudja magát, mert sokkal türelmesebb és vidámabb vele szembe:). Próbálok napközben is pihenni, például úgy, ahogy a képen is látszik:) így Aliz is többet alszik. Ez az én hibám, hogy így elkapattam, de jól is esik így együtt piheni...
Csodálatos volt reggelente olvasni az áhítatot és Isten bátorított, hogy Ő velem van.
Kezembe akadt egy naplóféleség még az egyetem idejéről és olvasgattam az akkori harcaimról. Visszatekintve olyan könnyűnek tűnik most minden.Valószínű, így fogok majd vissza gondolni egy pár év múlva a mostani problémákról is...
Egy pár bejegyzést beírok, lehet másoknak is segít:
  • Isten nem azért küldött, hogy elkezd a mérkőzést, hanem azért is, hogy be is fejezd.
  • Ha állandóan a gyengeségeiddel foglalkozol, akkor csak megerősied azokat. Eredményt azt fog hozni, ha erősségeidre figyelsz és azokra építsz.
  • Amikor édesapád fenyít, megóv egy nagyobb bajtól, ami a jövőben érhet.
  • Ne légy vészmadár. És ne árulkodj. Nem a te dolgod kioktatni másokat. Különben is nem fenyegető, az amit te nem értesz. Isten időnként le-leszed a magas lóról, amikor tehetséges emberek közé visz.
  • "Akit én szeretek , megfeddem.-Akit én megfeddek, szeretem". Ugyan miért fenyítene máskülönben Isten, ha közömbös lennék neki, ha nem lennék érdekes számára? De Isten szeret minket, szeme fénye vagyunk. Az Isten szeretete gyöngéd szeretet. Ám mi folyton visszaélünk vele, emberei tartalmakkal töltjük meg, azt hisszük, hogy az a szeret, ha szépeket mondunk egymásnak, hogy nekünk is szépeket mondjanak.
Nagyon jó volt az este együtt lenni a fiatal asszonyokkal és úgy éreztem egy kicsit felszabadultam, testileg is lelkileg is.Nagyon hálás vagyok ezért a csoportért és azért, hogy vannak hasonló helyzetbe lévő emberek akikkel megtudom osztani és megtudom beszélni problémáimat és sokat tanulhatok tőlük.
Már sokszor megtapasztaltam, hogy Isten soha nem ad erőnk feletti próbát és a próbák által Ő megerősít és minden egy bizonyos okkal történik,ami később fog gyümölcsöződni. Akárhogy is történjenek a dolgok, nekünk csak nyerni valónk van!

5 megjegyzés:

  1. Hála Istennek! Veled örülök.

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy jobban vagy:). Csak bátran előre!
    Köszönöm az idézeteket (lementem) és cserébe adok én is:
    "Az aggodalom nem képes megóvni bennünket a holnapi szomorúságtól, de meg tud fosztani minket a mai nap élvezetétől."(James Kurtz)

    "Az élet nem arról szól, hogy milyen gyorsan futsz, milyen magasra tudsz ugrani. Arról szól, hogy milyen gyorsan állsz talpra."

    (Egyébként nekem is sokat segitett már a régi naplóm a borús órákban... mintha nem is én irtam volna... es összeszedem magam... hit által.)

    VálaszTörlés
  3. De jóóó! veled örülök én is :)

    VálaszTörlés
  4. koszi Anna ma ugy elvoltam keseredve de nagyon koszonom hogy leirtad az idezeteket ha eszedbe jutok a napokban gondolj ram imaban.

    VálaszTörlés
  5. Hát nagyon szívesen:)
    Bármi legyen a gond, a probléma, kérés, kívánom, hogy Isten erősítsen meg és legyen meg az Úr akarata!Puszi

    VálaszTörlés