2010. július 29., csütörtök

Leírom gyorsan...

...még el nem felejtem és addig még friss az élmény.:)
Volt ma "női kör"(azért teszem idézőjelbe mert nem az imaház által szervezett , hanem magunk között, fiatal "asszonyok", friss házasok összeszoktunk ülni beszélgetni a mindennapi dolgokról, nehézségekről, örömökről). Ma rekord létszám volt, ugyanis összegyűltünk 7-en :) és nagyon nagyon örültem, jó volt a hangulat, jók voltak a beszélgetések, jó volt egy kicsit kikapcsolódni, sajnálom, hogy a többiek, akik még meg voltak híva, nem jöttek el.
A téma az otthon teremtés volt.
Néhány gondolat ami megragadott:
  • az az igazi otthon ahova hazavágyunk, hazavágynak szeretteink
  • hogy könnyebb legyen az otthon teremtés meg kell tudni osztani a munkát, kell tudjuk, hogy melyik feladat élvezz elsőbbséget
  • az otthon teremtésben szerepet játszik a leleményesség, hogy fel tudjuk dobni otthonunkat, hangulatunkat egy kis meglepetéssel
  • Sokat számít, hogy minőségi időt töltsünk a szeretteinkkel
  • azok a dolgok amiket teszünk példák a gyerekeink előtt, hiszen nekünk is azok a normális dolgok amelyeket otthon látunk és tovább visszük házasságunkba.
  • a legotthonosabb, harmonikusabb,szeretet teljesebb otthon, pedig az, ahol Isten is jelen van és munkálkodik.
Remélem, hogy lesznek még hasonló jó alkalmak, mert nekem nagyon áldásos és tanulságos volt.

És végül egy kép a "második" lányomról, igaz, hogy ez a kép nem most készült, hanem egy másik női alkalmon
Erzsébet állandó résztvevője ezeknek az alkalmaknak és nagyon csodálom benne, hogy két gyerek mellett mindig szakít időt arra, hogy eljöjjön, jelzem mindig pontosan:)
Mióta ismerem kedves személy, gondolom mondhatom azt, hogy barátnőm , ugyanis amikor még nem laktam Krasznán és látogatóba jöttem ide, soha nem mulasztott el egy alkalmat sem, hogy odajöjjön hozzám és megkérdezze, hogy hogy vagyok. Mikor eljöttem otthonról vigasztalt az is, hogy vannak Krasznán kedves emberek, akikkel jól fogok egyezni és köztük volt Erzsébet is és ez a tény az idő elteltével is egyre jobban beigazolódik.
Hálás vagyok Istennek, hogy Ő milyen jól tudja igazgatni dolgainkat!
U.I.: Remélem majd a többi női kör résztvevőit is be fogom tudni mutatni.

2 megjegyzés:

  1. Úgy is nevezhetnéd, hogy fiatalasszonyok köre, vagy majd lehet belőle baba-mama kör. Igy nem fogják összetéveszteni a "hivatalos" nőkörrel. Az olyan nagy gyüliben is, mint a krasznai hasznosak a kis házi közösségek, hogy ne vesztődjön el senki sem a nagy tömegben. Ügyesek vagytok:)), csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Hát tényleg nagyon hasznosak ezek az alkalmak, én mindig feltöltődök és nagyon jól lehet ápolni a kapcsolatokat.

    VálaszTörlés