2011. április 12., kedd

Egy kicsit megfáztunk...

A hétvégén Zilahon voltunk, kimeszeltem anyukámnak a nappaliját és konyháját és elégé megfáztam én is meg Aliz is. Most már egy kicsit jobban vagyunk.
Nagyon kell ügyleni a mostani időjárásra, mert azt se tudja az ember hogy öltözőn és elégé hamar le lehet betegedni.
Nagyon ajánlom aki hasonló helyzetbe van és nem szereti a gyerekének adni az antibiotikumot (mint én), hogy használjon propoliszt. Én már két nap után javulást láttam Aliznál.

A propolisz már ismert tulajdonságai:

- Erősíti az immunrendszert;
- természetes antibiotikum (szerű) és gyulladáscsökkentő hatású;
- használható légcsőhurut és allergikus jellegű asztma esetében.
- Vírus, baktérium és gombaölő, - használatos például influenza, herpesz és egyes bőrbetegségek ellen;
- növeli az erek rugalmasságát;
- segít megfázásos megbetegedések esetében;
- vérnyomáscsökkentő hatású, valamint
- használják még fekélyek, vérkeringési és szívbetegségek kiegészítő kezelésére is, valamint
- sebgyógyításra, reumatikus bántalmakra, ízületi, derék -és gerincfájdalmakra

(forrás:internet)

Reméljük eljön a jó idő is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése