2011. március 21., hétfő

Szülinapoztunk!

Hát igen, eltelt egy év, és milyen gyorsan telt...
Aliz szombaton töltötte az első évet és nagyon hálásak vagyunk Istennek ezért és nagyon reméljük, hogy nagyon sok szülinapot ünnepelhetünk meg még együtt:)
A szombati nap alatt, nagyon sokszor eszembe jutott, hogy hogyan folyt le a szülés, milyen volt mikor először megláttam a kislányomat, milyen volt amikor megfoghattam, megpuszilhattam, először öltöztettem fel és sorolhatnám mennyi mindenre emlékszik ilyenkor egy anya...bevallom, hogy elég sokszor elérzékenyültem.
Árpival ahogy beszélgetünk ezekről, levontuk az a következtetést, hogy kegyelem az hogy minden simán ment, nem volt semmi komolyabb baj se a terhesség alatt, se a szülésnél és azóta sem...nem volt Aliz beteg, leszámítva kisebb meghűléseket de azt hiszem, hogy ez semmi ahhoz képest, hogy sokan mennyiszer kell vigyék gyermeküket az orvosokhoz. Ezért nagyon hálásak vagyunk Istennek!!!
Nagyon szépen fejlődik, jön megy, beszélget, mindent megeszik...
Sokunknak ez természetes, de ha jobban belegondolunk, egyáltalán nem az, hanem Isten szeretete és kegyelme...
Szeretnék olyan édesanya lenni akire majd felnéz, aki példa előtte, aki türelmes és aki mindig támaszt és vigasztalást nyújt és a szeretetét minden körülmény között ki tudja mutatni...
Van még mit tanulnom...

És akkor most inkább következzen az, hogy hogy is ünnepeltünk együtt a kis családunkkal...
Aliz első tortája
(de azt hiszem a gyertya jobban tetszett neki:))


...muszáj volt belenyúlni...:)

Árpi tatával
Nem mindenkinek lehet két dédije...:)
Tetszik az új sapkám?
Nagyon örülök az ajándékoknak
A családi kép sem marathatod el
Vajon, hogy fogunk kinézni 10, 20, 30 év múlva?:)

16 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldog szuletesnapot kivanunk Aliznak,es Istenunk gazdag aldasat az egesz csaladra!Szerintem 30 ev mulva is ilyen aranyosak lesztek egyutt, csak nem biztos hogy harman.

    VálaszTörlés
  2. Hogy nehogy valaki maskepp ertse,ugy gondoltam hogy tobb gyerek.Nektek is es sot mar akkora Aliznak is lehet.

    VálaszTörlés
  3. oruljel h belenyult a tortaba:D hugomat ugy kellett biztatni annak idejen:P nagy lanyotok van Isten eltesse es meg sok tesot neki:) Isten aldja csaladotokat:*

    VálaszTörlés
  4. Anikó, köszönjük a jó kívánságokat!
    Én személyesen értettem a célzást és remélem én is hogy nem csak hárman leszünk:)

    Erika, igazán Alizt semmire se kell nagyon biztatni, minden érdekli és mindent megfogna még azt is amit nem kellene:)
    Köszönjük a jó kívánságokat, én is kívánom Isten áldását életedre!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak vagytok az Ur áldja meg Alizt és adjon sok örömöt a nevelésben:)pár nap és akkor jól megszeressük a nagy lányodat:)

    VálaszTörlés
  6. Olyan szepek vagytok:)meg nagyon sok boldog szulinapot kivanunk mi is:)

    VálaszTörlés
  7. ISTEN ELTESSE MEG NAGYON-NAGYON SOKAIG AZT A KIS HUNCUT LEANYKAT!!!!es persze TITEKET is,a szuloket!!

    VálaszTörlés
  8. Sok sok boldog szülinapot kívánok még neki!
    Aranyosak vagytok, puszi nektek!

    VálaszTörlés
  9. Esztike, már nagyon várunk benneteket!puszi

    Eunika, Emese és Melinda köszönjük szépen a jó kívánságokat!Mi is kívánjuk Isten áldást életetekre és családjaitok életére!puszi

    VálaszTörlés
  10. Isten éltesse sokáig! Nagyon szép kisbaba:)

    VálaszTörlés
  11. Hala az Urnak ertetek! Aldjon meg benneteket az Ur, Aliznak kulon nagy puszit kuldok!

    VálaszTörlés
  12. Mi is kivanunk boldog szulinapot a kisaszonynak:)
    Lillanak teccik a baba tortaja:)

    VálaszTörlés
  13. Tündi és Klári köszi szépen a köszöntéseket!

    Timi, kószi a jó kívánságot és örülök, hogy másoknak is tetszik a torta...szerettem volna ha minél egyszerűbb, mert végül is nem az a lényeg hanem, hogy szeretettel készüljön.puszi

    VálaszTörlés
  14. Megkönnyezve olvastam végig a bejegyzésedet! Utólag is kivánunk még sok boldog éveket Alíznak és nektek:)

    VálaszTörlés
  15. Nem volt szándékom a megkönnyeztetés:)
    Köszi szépen Betti,én is kívánok sok boldog babás pillanatot,ki kell élvezni őket.:)puszi

    VálaszTörlés
  16. Isten éltesse a kis hercegnőt és igenis legyen testvérkéje, az Úr áldjon meg benneteket!

    VálaszTörlés