2011. március 10., csütörtök

Kellemes időtöltés

A tegnap este a fiatal nőkkel lehetünk együtt.Már egy jó ideje a szeretet-nyelvekről beszélgetünk. A tegnap arról próbáltunk beszélgetni hogy hogyan ismerhetjük fel a saját és társunk szeretetnyelvét. Jó beszélgetések alakultak ki, ugyanakkor egy kis léhaság is belefért és jókat nevetünk. Én nagyon szeretem amikor egy kicsit felszabadulunk és a régi jó sztorikon jó nagyokat kacagunk együtt. Kell az ilyen is...
Árpit megkértem még nők napja előtt, hogy ne vegyen nekem virágot, ne vegyen csokit, hanem inkább valahogy másképp ünnepeljünk és ez ma meg is történt. Ugyanis bementünk Zilahra és azt mondta a kedves férjem, hogy a mai napot rám szánja, csináljuk azt ami nekem jól esik és amire vágyok. A mai nap még jobban megerősödött bennem, hogy nekem a szeret nyelvem a minőségi idő, mert úgy érzem feltöltődtem teljesen, már ami a férjemmel való kapcsolatot illeti.
Sétáltunk a parkba, városba, beültünk egy sütire, mint anno Kolozsváron(kivéve a sütit, mert az egyetemista zsebpénzünk nem mindig engedte meg ezt a luxust:)). Mindig is nagyon szerettem Árpival sétálni, mert ilyenkor rengeteget beszélgetünk egymással. És így volt ez a mai nap is, már nagyon hiányzott.
Végül összekötöttük a kellemest a hasznossal és be is vásároltunk.Úgyhogy úgy elfáradtunk , hogy alig vártuk, hogy hazaérhessünk és újból Alizzal lehessünk.
Kellenek az ilyen napok is...nekem biztos...

8 megjegyzés:

  1. igy van Anna jo egyutt lenni nekem is olyan jol esett mikor azt mondta Sanyi ,hogy szerdan elvisz kolozsvara egy kicsit kikapcsolodni szerintem o is kikapcsolodott:):):)jo volt egyutt lenni egy jot ebedelni es vasarolni hat kellenek az ilyen alkalmak az biztos:)

    VálaszTörlés
  2. :)ja es en nem mondtam ,hogy ne vegyen viragot meg en kertem ra penzt mert nagyon szeretem a viragokat majd ha egysszer itt jartok a szomszedban gyertek be es adok neked viragot vagyis hajtast mert nagyon sok van :)puszi egy szep hetveget kivanok nektek es sokat sokat setaljatok mert mar matol mondja a jo idot juj de jo mar nagyon vartam:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Eunika az ajánlatot, nagyon kedves vagy és lehet hogy szavadon is foglak, de majd csak akkor mikor már a mi kis házunkba leszünk és a saját udvarunkat, virágoskertünket fogjuk rendezgetni...
    Kívánok minél több ilyen sétákat, kiruccanásokat neked is...puszi!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök nektek,nagyon jó minden alkalom mikor kiruccanunk,igaz mi meg mindig hármasban ruccantunk ki na de remélem ha nő Ráhel és nem fog szopni akkor sikerül nekünk is sétálni kettesben:).Nemsokára találkozunk mar varom ,vagy március 26-27 megyünk.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a hármas kiruccanás is, de szükséges az is amikor, csak ketten töltünk el egy kis időt, jobban oda tudunk figyelni egymásra és gondolom ez másnál is így van...
    Már én is nagyon várom, hogy találkozunk és hogy végre lássam a kis csöppségeteket:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. együttéreztem veled:)

    olyan jó ilyeneket olvasni.

    VálaszTörlés
  7. ezt nagyon jó volt olvasni...>:D<

    VálaszTörlés
  8. nagyon szepen leirtad a dolgokat:) orulok az ilyen oszinte bejegyzeseidnek:) eszembejutott mikor a vilagtalalkozon-jo nehany eve-megismertelek titeket ugy tavolrol Anikon keresztul:) e sugy orulok h jol vagytok es klasz a hazassagotok:) Isten aldjon benneteket:)

    VálaszTörlés